У 2018 році Ігор Стародубов відкрив перший заклад True Price в Харкові. Концепція закладу така, що клієнти мають придбати вхідний квиток, який покриває витрати ресторану, а за страви виходить ціна тільки по її собівартості. Загалом до повномасштабної війни мережа мала 5 ресторанів і один по франшизі в Кременчуці. За словами власника, «війна дала стусана в питанні розширення» і вже у вересні команда відкрила перший заклад в Києві. Також було вирішено продовжити продаж франшизи.
Про те, як відкрити True Price по франшизі AIN.Business розповіли представники мережі.
Концепція мережі закладів True Price
- Її особливість полягає в тому, що клієнти сплачують фіксовану ціну при вході в заклад.
- Ця вартість залежить від часу доби та дня тижня: чим більший наплив людей, тим вища ціна.
- Одразу після оплати за вхід, відвідувачі отримують браслет на руку. В заклад можна зайти і без нього, але офіціант перед прийняттям замовлення перевірить його наявність.
- За замовлену страву клієнти платять ціну по собівартості.
Про франшизу True Price
Основні умови співпраці з франчайзі:
- оплата паушального внеску;
- щомісячна оплата відсотока від оборотів у вигляді 1,5%;
- інвестиція в локацію: від 250 до 400-500 м2 з мінімальною посадкою від 100 людей.
За словами представників бізнесу, ціна за приміщення залежить в основному від її площі. Якщо купувати готове місце для закладу – буде мінімальний термін відкриття і мінімальна окупність. Якщо брати приміщення під ремонт – інвестиція може складати значну суму і відповідно збільшується час окупності.
Мережа закладів True Price пропонує один формат франшизи. Зокрема в цей формат входить:
- купівля права роботи під торговою мережею True Price;
- консультація та допомога франчайзі у пошуку приміщення;
- отримання повної документації з технологічних карт, чек листів, бухгалтерського обліку;
- ПЗ для контролю і роботи ресторану;
- доступ до асортименту постачальників за низькими цінами з урахуванням корпоративної знижки від мережі;
- дизайн проекту з експлуатацією розміщення обладнання\меблів;
- технологічний план розміщення та перелік обладнання для кухні та бару;
- вимогі до потужностей електрики, вентиляційної системи тощо;
- розміщення інформації про франшизу на загальному сайті ресторанів всієї мережі;
- опрацювання меню, навчання та стажування співробітників у діючих ресторанах;
- ведення соціальних мереж ресторану, майстер класи та регулярні атестації для співробітників;
- консультації під час запуску ресторану.
Процес запуску бізнесу починається з:
- підписання договору франшизи між сторонами і внеску авансового платежу;
- пошуку приміщення (якщо до підписання договору його не знайшли).
Крім того, на розробку дизайну проекту, планів щодо розміщення, класифікації обладнання й інших необхідної документації потрібно від 2 до 4 тижнів. Але цей термін залежить від конкретного приміщення.
Що франчайзер гарантує франчайзі
Основним завданням, за словами представників мережі, є контроль за якістю, вчасним виконанням всіх завдань та швидкістю досягнення бажаних результатів.
На момент виходу матеріалу, для відкриття True Prie актуальними є всі міста України, крім Харкова.
Куди звернутися
Потенційний франчайзі мережі True Price може звернутися в компанію, заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті, або зв’язатися з ними через соціальні мережі.
Нагадаємо, історію True price, а також про роботу ресторанів мережі під час війни AIN.Business розповідав раніше: