У 2018 році Ігор Стародубов  відкрив перший заклад True Price в Харкові. Концепція закладу така, що клієнти мають придбати вхідний квиток, який покриває витрати ресторану, а за страви виходить ціна тільки по її собівартості.  Загалом до повномасштабної війни мережа мала 5 ресторанів і один по франшизі в Кременчуці. За словами власника, «війна дала стусана в питанні розширення» і вже у вересні команда відкрила перший заклад в Києві. Також було вирішено продовжити продаж франшизи.

Про те, як відкрити True Price по франшизі AIN.Business розповіли представники мережі.

Як відкрити True Price по франшизі 
Фото: True Price

Концепція мережі закладів True Price

  • Її особливість полягає в тому, що клієнти сплачують фіксовану ціну при вході в заклад. 
  • Ця вартість залежить від часу доби та дня тижня: чим більший наплив людей, тим вища ціна. 
  • Одразу після оплати за вхід, відвідувачі отримують браслет на руку. В заклад можна зайти і без нього, але офіціант перед прийняттям замовлення перевірить його наявність. 
  • За замовлену страву клієнти платять ціну по собівартості. 
True Price-5

Про франшизу True Price

Основні умови співпраці з франчайзі:

  • оплата паушального внеску;
  • щомісячна оплата відсотока від оборотів у вигляді 1,5%;
  • інвестиція в локацію: від 250 до 400-500 м2 з мінімальною посадкою від 100 людей.

За словами представників бізнесу, ціна за приміщення залежить в основному від її площі. Якщо купувати готове місце для закладу – буде мінімальний термін відкриття і мінімальна окупність. Якщо брати приміщення під ремонт – інвестиція може складати значну суму і відповідно збільшується час окупності.

Мережа закладів True Price пропонує один формат франшизи. Зокрема в цей формат входить:

  • купівля права роботи під торговою мережею True Price;
  • консультація та допомога франчайзі у пошуку приміщення;
  • отримання повної документації з технологічних карт, чек листів, бухгалтерського обліку;
  • ПЗ для контролю і роботи ресторану;
  • доступ до асортименту постачальників за низькими цінами з урахуванням корпоративної знижки від мережі;
  • дизайн проекту з експлуатацією розміщення обладнання\меблів;
  • технологічний план розміщення та перелік обладнання для кухні та бару;
  • вимогі до потужностей електрики, вентиляційної системи тощо; 
  • розміщення інформації про франшизу на загальному сайті ресторанів всієї мережі;
  • опрацювання меню, навчання та стажування співробітників у діючих ресторанах;
  • ведення соціальних мереж ресторану, майстер класи та регулярні атестації для співробітників;
  • консультації під час запуску ресторану.
True Price-3

Процес запуску бізнесу починається з:

  • підписання договору франшизи між сторонами і внеску авансового платежу;
  • пошуку приміщення (якщо до підписання договору його не знайшли). 

Крім того, на розробку дизайну проекту, планів щодо розміщення, класифікації обладнання й інших необхідної документації потрібно від 2 до 4 тижнів. Але цей термін залежить від конкретного приміщення.

Що франчайзер гарантує франчайзі

Основним завданням, за словами представників мережі, є контроль за якістю, вчасним виконанням всіх завдань та швидкістю досягнення бажаних результатів.

True Price-1
True Price-2

На момент виходу матеріалу, для відкриття True Prie актуальними є всі міста України, крім Харкова.

Куди звернутися 

Потенційний франчайзі мережі True Price може звернутися в компанію, заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті, або зв’язатися з ними через соціальні мережі. 

Нагадаємо, історію True price, а також про роботу ресторанів мережі під час війни AIN.Business розповідав раніше: