У 1997 році Коган Олександр відкрив першу точку мережі хімчисток KIMS в Одесі. За словами її засновника, KIMS є однією з найбільших хімчисток в Україні. Наразі власні підприємства складаються з 5-ти цехів та близько 50-ти пунктів прийому і працюють в Києві, Хмельницькому, Чернівцях та Вінниці. Крім того, є близько 100 прийомних пунктів франчайзингових представників у таких містах, як: Харків, Кривий Ріг, Дніпро, Миколаїв, Льцьк та ін. Журналістка AIN.Business розпитала власника про те, як відкрити хімчистку KIMS по франшизі.
Вимоги до франчайзі
Як повідомляє власник бізнесу, партнер має мати інтерес до формату бізнесу та сутності діяльності. Це, за словами Олександра, є однією з основних вимог до потенційного франчайзі.
«Цей бізнес – на довгі роки, тому ним потрібно щиро захопитися, щоб із задоволенням прожити з ним роки. Це найголовніша вимога», – додає власник.
Для їхньої компанії характерна велика кількість операційних процесів: від технічних та технологічних питань виробництва до комунікацій із клієнтами та досить численним персоналом.
Умови співпраці з франчайзі
Поушальний внесок та роялті залежить від масштабу підприємства та пропорційних витрат на відкриття та підтримання бізнесу франчайзі у процесі подальшої роботи. Мінімум – це:
- 10 000 євро для поушального внеску;
- 300 євро на місяць для роялті.
Окрім того, інвестиції в обладнання можуть бути від 150 000 євро
Засновник мережі розповідає, що роялті фіксований, а його розмір не залежить від розміру прибутку франчайзі. Компанія не має доступу до інформації про фінансові результати партнерів, а отже їх прибуток залишається тільки їхнім.
Що гарантує франчайзер під час запуску
Перш за все, Олександр Коган стверджує, що компанія гарантує передачу «перевіреної та успішої бізнес-моделі, яка існує вже понад 25 років». Окрім того:
- підбір обладнання, планування та проектування майбутнього підприємства;
- технічні, технологічні, управлінські стандарти. Стандарти обслуговування докладно описані та передаються франчайзі у постійне користування;
- допомогу у підборі та навчанні персоналу на одному з підприємств перед запуском, після відкриття на підприємстві франчайзі;
- повний маркетинговий супровід протягом усього часу діяльності підприємства, повний технічний та технологічний супровід з боку технологів та інженерів;
- супровід у процесах забезпечення виробництва хімпрепаратами та витратними матеріалами.
Власник додає, що їхня допомога не закінчується після запуску бізнесу:
«Вона триває стільки років, скільки працює наш франчайзі».
Вимоги до локації й приміщення
Вибір локації залежить від формату підприємства, яке планується організувати та його масштабу. Це може бути невелика хімчистка для обробки текстильних виробів у невеликому місті, а може бути велике виробництво з хімчисткою, ремонтом взуття, чисткою та фарбуванням шкіряних виробів, реставрацією взуття, пранням білизни для корпоративного сегменту бізнесу міста-мільйонника. Вимоги до всіх цих форматів можуть бути дуже різними.
Власник каже, що мінімум – це приміщення площею від 150 м2 з потужністю від 200кВт. Важливо пам’ятати, що за екологічними нормами та вимогами до виробництва хімчистка не може бути розташована в житловому будинку.
З моменту підписання договору до відкриття проходить зазвичай близько 4-х місяців, а термін окупності – приблизно 3-5 років.
Актуальні міста для відкриття франшизи
За словами Олександра, компанія KIMS не допускає конкуренції кількох фрначайзі в одному місті. Один підприємець купує право працювати у певному місті, відкриває там виробництво та свою мережу приймальних пунктів. Тому актуальними є всі міста, в яких не працюють їнші філії компанії KIMS.
«Дуже хочеться відкрити підприємство у Львові. Ми регулярно отримуємо запити від мешканців цього міста через наші соцмережі: “Коли ви вже у нас відкриєтеся!”», – додає власник.
За кордоном представників компанії поки що немає, але, як зазначає засновник, команда KIMS активно працює в цьому напрямку.
Куди звернутися
Потенційний партнер компанії хімчисток KIMS може звернутися до менеджера з підтримки франчайзі за номером телефону: (050) 776 48 47.
Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав про те, як підкрити по франшизі заклад True Price: