Юрій Гладкий, засновник і CEO бренд-маркетингового агентства GRAPE розписав у своєму Facebook шість простих порад, які зараз допоможуть більше заробляти кав’ярням/магазинам, що працюють по районах, і швидко повертати інвестиції. AIN.Business публікує текст без змін з дозволу автора.
Шість простих маркетингових порад
- Навчитися робити фільтр-каву з якісним обладнанням і готувати її до вимикання світла, пропонувати клієнтам незалежно від їх вподобань (кава або така, або ніякої).
- Зробіть більший асортимент чаю з різною вартістю, включно з заварним, наливайте в термоси.
- Купити генератор (потужний електричний чи бензиновий, якщо є куди винести) і продовжувати надавати всі послуги. Окупиться в перший же холодний місяць, бо така кав’ярня стане магнітом для району.
- Продавати можливість зарядити ноутбук чи телефон, якщо питання з генератором вирішили.
- Готувати і продавати кип’ято́к. Я й сам виходив двічі купував для термосу по вартості літр як склянка чаю. Якщо будете продавати ще й термоси – .
- Додати до традиційної випічки сублімовану їжу і мівіну, якщо питання з окропом вже вирішили.
Робите рекламу додаткових послуг коли зникає світло в ліфтах сусідніх будинків; розказуєте за якийсь підгон консьержам, яка ще й об’яву в будинку закріпить з контактами; проникаєте в чати сусідніх будинків; ставите штендер з послугами без світла на трафік. Будете корисними і прибутковими як ніколи.