Health and Food Kyiv — це київський сервіс правильного харчування на кожний день. Його історія, в результаті розмови одного із свівзасновників зі своїм фітнес-тренером, розпочалася в далекому 2016 році. За перші шість місяців існування Health and Food Kyiv вдалося вийти на операційний прибуток, а щоб задовольнити попит – не вистачало рук та потужностей.
В 2022 році компанія допомагає підібрати раціон залежно від потреб, як от зниження ваги чи підтримання форми, забезпечує здоровими стравами українські ІТ-компанії, годує ТрО та навіть Ukrainian Fashion Week.
Про роботу сервісу в умовах карантинів та війни AIN.Business розповіли співвласник бренду Health and Food Kyiv Олеĸсандр Сохацьĸий та СМО Володимир Лебідь.
«Вийшли на операційний прибуток за півроку»
Ідея народилася між одним із засновників і його фітнес-тренером під час тренування. Олександра через нетворкінг запросили на проект згодом, як консультанта. У 2016 році він почав втілювати концепцію сервісу правильного харчування у життя вже як керуючий партнер.
Високий рівень самостійності учасників дозволив Health and Food вийти на операційний прибуток за перші 6 місяців. Такого швидкого результату вдалося досягти завдяки тому, що кожен у команді закривав кілька позицій одночасно. Але це було у далекому 2017, пригадує Олександр, зараз, на його думку, на це може піти більше часу, оскільки реклами стало більше й привернути увагу споживача — важче.
За перший рік команда двічі зупиняла рекламу, щоб не втрачати у якості. Не вистачало потужностей і рук, щоб задовільнити існуючий попит.
«До ресторанної кухні додайте зрозумілий інтерфейс, привітний консьєрж сервіс і красиву рекламу. І отримаєте правильне харчування без зусиль від Health and Food. Звучить рекламно, але ми справді у це віримо», — поділився «рецептом» співвласник бренду.
«Тимчасова втратили B2B-сегмент»
На початку 2020 року, коли весь світ зіштовхнувся з коронавірусом та карантином, до якого він призвів, абсолютна більшість київських офісів припинили роботу та відправили працівників додому. Для компанії це означало тимчасову втрату B2B-сегменту, що призвело до скорочень.
Однак, компанія вже тоді працювала розподіленою командою за методологією гнучкого менеджменту. Тож ефективний поділ часу допоміг вижити у кризу.
За час існування Health and Food, кожний десятий киянин, якого міг би зацікавити сервіс, став клієнтом, розповідає Володимир. Команда також забезпечує харчуванням низку київських офісів ІТ-компаній та Ukrainian Fashion Week.
«Відновилися на 70%»
До повномасштабного вторгнення у компанії планували запускати новий продукт та запроваджувати власне програмне забезпечення для управління процесами. З початком війни Health and Food припинили комерційну діяльність, дбали про забезпечення команди, й тих, кому ще могли допомогти. Так тривало 30 днів, за котрі тільки для ТРО і волонтерських організацій компанія приготувала більше 10 000 обідів.
Плани розвитку звісно змістилися, але зараз вже починають втілюватися, розповідає співвласник бізнесу. За його словами, компанія поки ще не наймає нових співробітників, але вже будує нові виробничі потужності.
Станом на жовтень 2022 року Health and Food відновився на 70%. За словами Олександра, значно зросли ціни на продукти, а оскільки компанія вирішила утримати довоєнні ціни — середній чек значно знизився в еквіваленті до цін. Крім цього, через «підвищену невпевненість» замовлення робляться на менший термін.
Через це бізнес має суттєві збитки, однак команда вірить у ринок і суспільство наступних років. Це дає компанії змогу «ефективно вкладати навіть у довгострокові проекти». У майбутньому бренд прагне, як і планували до війни, розширюватися та розпочати роботу в інших містаї України, та навіть підкорювати західні ринки.