100 днів шиття заради перемоги. Як вітчизняний виробник Surikat формував асортимент для військових потреб

Яких змін зазнала діяльність української компанії з виробництва рюкзаків, сумок та чохлів з початком повномасштабного вторгнення? Яку роль зіграли клієнти та аудиторія підписників у створенні та оптимізації виробів під потреби ЗСУ та ТрО? Чому запуск власної текстильної продукції з виробництвом в Україні може бути вигіднішим, ніж замовлення з Китаю? Про це говоримо з CEO компанії Surikat Кучеренко Михайлом.  

Михайло, чим займається компанія Surikat, що входить до асортименту?

Ми — українська компанія із виробничими потужностями, які знаходяться в Україні. Компанія Surikat спеціалізується на виробах з поліестеру. Асортимент нашої продукції доволі широкий: рюкзаки, сумки, валізи, чохли для будь-яких потреб, наприклад для снайперської гвинтівки, для наборів саперів для розмінування.  Фактично, ми можемо розробити для замовника та запустити в серію будь-який продукт. 

Що змінилося для вас з початком війни? Як пережили період початку військового вторгнення в Україну?

Складно було передбачити, що чекає на всіх нас завтра, бо всі опинились в складній ситуації. Дуже турбували думки, як убезпечити колектив та як забезпечити в таких умовах наших співробітників фінансовою підтримкою. Але всі, як тільки трохи відійшли від початкового психологічного шоку, одразу стали до роботи, бо розуміли, що ми маємо якось допомагати. Тому, хочу поділитися з вами практично повною хронологією подій перших місяців війни. Давайте разом прослідкуємо, як змінювалася компанія, а також, як ви, наші клієнти та підписники, допомагали вдосконалювати вироби, важливість яких зашкалювала, протягом перших 100 важких днів:

  • 1-2 березня. Наш технолог вдома, разом з чоловіком та сусідами, почала шити аптечки (100 шт.) на запит від київських волонтерів. Саме тоді було розроблено модель аптечки №1. Для цього замовлення компанія Surikat надала матеріали та фурнітуру безкоштовно, оскільки тоді ще була така можливість.
  • 19 березня. Звернулись до інструктора з тактичної медицини, який займається навчанням військових та тероборони та збирав їм аптечки, з пропозицією щодо допомоги у пошитті аптечних підсумків. Того ж дня погодили нашу модель аптечки №1. Для цього вдосконалили тильну сторону і кріплення під систему Molle.
  • 20 березня. Почали кроїти перші аптечки в цеху.
  • 21 березня. Розпочали пошиття першої партії. В цеху лише двоє працівників: Тетяна та Вадим, який вибрався у Київ з окупованої Бучі.
  • 23 березня. Відвантажили перші 100 аптечок. Того ж дня видалили російську мову із сайту.  Досі відчуваємо великий сором, що не зробили цього раніше.
  • 30 березня. Отримали пропозицію від волонтерів щодо вдосконалення моделі аптечки. За кілька днів один з волонтерів надав фото аптечки американського зразка із зовнішньою кишенею для турнікета. Так народилася аптечка №2.
  • 6 квітня. Нова аптечка №2 виходить у масове виробництво.
  • 13 квітня. На запит волонтерки з Чайки переробили для військових медиків рюкзак Travel.
  • 16 квітня. Світ побачила тактична сумка-сухарка НАТО, яка є аналогом оригінальної натівської сумки.
  • Середина квітня. В цеху вже працювали вже 7 швачок (Тетяна, Вадим, Наталя, Зінаїда, Ксенія, Людмила та Надія), розкрійник та технолог.
  • 20 квітня. Світ побачила аптечка парамедика. ЇЇ намалювала нам дівчина-лікар, сидячи десь біля Старлінку в зоні бойових дій. Наступного дня аптечка вже була відправлена їй для тестування.
  • 29 квітня. На запит волонтера переробили та збільшили аптечку №2. Так в життя пішла модель №3, яка дозволила вмістити значно більше медзасобів. Одночасно з цим запускаємо у виробництво підсумок для зберігання 2-х магазинів АК та сумку для скидання магазинів.
  • Середина травня. Додали наші перші вироби для військових на сайт у розділ ТрО і ЗСУ.

А вже 30 травня ми дізналися, що таке ворожа хакерська атака. Довелось швидко знайти спосіб, як від неї відбиватись. Було екстрено прийнято рішення з удосконалення та захисту вебсайту Surikat, щоб і надалі ми могли забезпечувати роботу з покупцями та волонтерами в режимі 24/7.

Наскільки важливі для вас відгуки користувачів вашої продукції?

Усі наші військові вироби побачили світ завдяки волонтерам, військовим та просто небайдужим людям. Живий інтерес користувачів мережі ФБ, їх рекомендації та поради допомогли нам вдосконалити деякі вже наявні моделі та розробити нові. Так, за допомогою нашого підписника Ігоря, ми створили повноцінний медичний рюкзак з трьома внутрішніми сумками, які знімаються. А пані Катерина надала зразок сумки для планшетів, яку ми вдосконалили та запустили у виробництво. Всі наявні моделі військового спрямування представлені на сайті Surikat.

Як формується ціна на цю категорію виробів?

Ціна була, є і буде мінімально можливою, щоб ефективно допомагати військовим у забезпеченні їх потреб, а також для підтримки людей, які шиють ці вироби. Для нас це принципово важливо.

Які найближчі плани розвитку цієї лінійки?

Протягом всього часу роботи та допомоги військовим, ми керуємося здоровим глуздом і щирим бажанням Перемоги. Щодо планів, зараз розробляємо різні варіанти виробництва підсумків, рюкзаків військового спрямування аби якомога ефективніше допомагати нашим захисникам, а також розвиваємо співпрацю із саперами, оскільки цей напрямок є дуже вагомим та значущим при звільненні наших територій від окупантів.

Який напрям розвитку Surikat є найбільш активним, окрім військових потреб?

Окрім військового напрямку, компанія Surikat спеціалізується на виробництві міських рюкзаків, поясних сумок, сумок для ноутбуків та корпоративному сегменті. Максимально ефективно розвиваємо співробітництво з великими рітейл-компаніями. Разом з продакт-менеджерами цих компаній, ми розпочали розробку лінійки, з метою заміщення імпорту китайської продукції. З’ясувалося, що формат роботи з нами набагато комфортніший. Основними перевагами нашої співпраці є: 

  • гривневий контракт;
  • можливість замовляти невеликими партіями (від 100 одиниць);
  • немає потреби везти контейнер з Китаю 2-3 місяці;
  • можливість оперативно скорегувати продукцію під потреби ринку. 

Наша компанія доволі гнучка у своїй роботі і  готова до експериментів, а для менеджерів компанії-замовника – це можливість  створювати та контролювати свій продукт, максимально адаптувати його під ситуацію в Україні.

Чи здатен український виробник забезпечити гідну конкуренцію імпорту?

Для нас це виклик та можливість довести, що вітчизняний виробник має перевагу, пропонуючи вироби відмінної якості за помірну ціну. Це надзвичайно важливо, особливо в умовах сьогодення, коли і люди, і економіка нашої країни потребує підтримки. Ми готові до масштабування і зараз знаходимось в пошуку клієнтів, які хочуть працювати разом в Україні та на її благо.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук