SINEL – український бренд домашнього одягу з власним виробництвом, який запустила Анастасія Савонова у 2022 році. Розвиваючи власну справу з перепродажу спортивного одягу з AliExpress, підприємниця наважилися змінити концепцію під час війни та створила повноцінний бренд. На момент виходу матеріалу, на виробництві SINEL працює 5 людей, до виходу готується нова колекція одягу для дому, а в планах дівчини – активно продавати на міжнародних майданчиках та виходити на нові ринки.
В інтерв‘ю для AIN.Business засновниця SINEL Анастасія Савонова розповіла історію бренду, про його перезапуск в умовах війни, та досвід виробництва теплого одягу для ЗСУ.
Нагадуємо, AIN.Business продовжує збирати історії малого та середнього бізнесу в Україні. Якщо вам є що розповісти, – заповніть форму:
«Усе розкупили за 2-3 дні»
Власне виробництво бренду спортивного одягу SINEL запустили у березні 2022 року, але ідея та концепція бере свій початок ще з весни 2021 року. Саме тоді, під час карантину, у власниці Анастасії Савонової виникла потреба замовити шорти для спорту. Оскільки всі офлайн магазини були зачинені, а в інтернет-магазинах товару такого виду за доступними цінами не було, дівчина вирішила звернутися до AliExpress. Знайшовши бажані шорти й отримавши їх за кілька тижнів, – Анастасія не пожалкувала. Ба більше, вона вирішила розпочати бізнес – надалі закуповувати спортивний одяг в Китаю, та продавати їх в українському інтернеті.
«Прийшли, на диво, дуже круті шорти й ми вирішили замовити невелику партію на продаж в інтернеті, бо ніша була повністю пуста. У нас розкупили все буквально за 2-3 дні! Все літо 2021 року ми не встигали замовляти з Китаю», – пригадує Анастасія.
Проте згодом підприємиця зрозуміла, що бренд не справляється з навантаженням, – доставка товарів з Китаю тривала довго, і на додачу бували затримки на митниці. Коли споживачі швидко розкуповували шорти одного розміру, потрібно було чекати ще 3-4 тижні, щоб прийшла нова партія. Щоб вирішити питання довгої логістики, прийшла ідея запустити власне виробництво.
«Основна ціль бренду – продавати якісну продукцію за доступною ціною. Найякісніші тканини, які є на ринку України, ідеальні шви, завжди покращення лекал і фасонів», – говорить про концепцію бренду Анастасія Савонова.
«Щоб цех не застоював, відшивали речі для ЗСУ»
У січні 2022 року компанія почала закуповувати рулони тканин, щоб розробляти моделі. А вже 22 лютого запустили роботу цеху й мали починати відшивати одяг. Проте за два дні весь процес перервало повномасштабне вторгнення рф в Україну.
«Вся робота одразу ж зупинилась, перших декілька тижнів ми не розуміли, що чекає Україну найближчим часом і тому, звісно, відшив одягу був зупинений», – розповідає власниця.
Щоб цех не застоював, компанія вирішила запустити благодійний відшив теплих речей для ЗСУ. Така робота продовжувалася до середини квітня. У висновку, виробництво відшило близько 500 термокостюмів, флісових кофт, балаклав і рукавиць. Однак вже влітку довелося зупинити роботу, адже теплий одяг став не актуальним.
«Перезапустилися як бренд домашнього одягу»
За словами Анастасії, далі команда почала обдумувати подальшу роботу бренду SINEL. Зрештою, вирішили ризикнути й перезапуститися, каже підприємиця. В осінньо-зимовій колекції бренду з‘явився одяг для дому та піжами. Зокрема, стимулом стала думка про переселенців, які через бойові дії залишили свої домівки без речей.
Колекція створювалась протягом двох місяців: одразу команда здійснювала пошуки тканин по всій Україні, ще місяць присвятили розробці лекал.
«Фасони створювали на основні проаналізованих сотень моделей одягу для дому. Нам хотілось створити щось затишне, естетично красиве і в той же час приємне до тіла», — каже про задум Анастасія.
Станом на осінь 2022 року, в SINEL є власний швейний цех, який знаходиться на заході України. В команді працює 7 людей: 5 працівників у цеху та 2 менеджери з продажу. Тканини бренд закуповує в Ізраїлі та Туреччині, а також в Україні. За словами Анастасії, саме на пошук якісних тканин йде чи не найбільше часу. Проте існують й інші труднощі в цьому процесі, ділиться підприємиця:
«Основна складність виробництва під час війни – це дефіцит тканин, доставки з-за кордону з великою затримкою, та здорожчання на 20-30%, порівнюючи з минулим роком, через доставку не морським шляхом, а через Європу».
«Плануємо вихід на нові ринки»
На момент виходу матеріалу, штат SINEL укомплектований, але власники зацікавлені в співпраці з фахівцями з продажу, «які можуть на себе брати ініціативу в розвитку, просуванні та напрямках продажу».
Ділячись планами, засновниця бренду говорить про майбутній ріст асортименту та вихід на нові ринки. Зокрема, SINEL розвиває продажі на Amazon та Etsy.
Нагадуємо, раніше AIN.Business розповідав про те, як працює київський сервіс правильного харчування на кожний день Health and Food Kyiv.
Нагадуємо, AIN.Business продовжує збирати історії малого та середнього бізнесу в Україні. Якщо вам є що розповісти, – заповніть форму: