Canva запускає генерування зображення з тексту

Австралійський сервіс для дизайнерів Canva запускає функцію перетворення тексту в зображення на основі штучного інтелекту. Компанія почала тестувати цю функцію у вересні, а зараз розгортає її для понад 100 млн користувачів, пише The Verge.

  • Нова функція є реалізацією відкритої моделі Stable Diffusion з кількома додатковими фільтрами безпеки та спеціальним інтерфейсом користувача.
  • Canva доступна безкоштовно, однак є і платна версія з додатковими функціями. На сьогодні сервіс дає можливість усім користувачам генерувати до 100 зображень на день за допомогою ШІ.
  • В інтерфейсі Canva вам пропонують «описати зображення, яке ви хочете побачити» з кількома зразками запитів, наприклад, «легкий акварельний малюнок риби коі в ставку».
  • Потім ви можете вибрати один із кількох стилів «фото», «малюнок», «3D», «живопис», «візерунок» і «концептуальне мистецтво».
  • Далі інструмент створить сітку з чотирьох зображень, які можна вибрати та додати до дизайну. Існує також можливість повідомити про зображення, які містять сцени насильства, оголеного тіла, ворожі висловлювання та «упереджений або стереотипний» вміст.
Зображення: Canva

Чому це цікаво

Canva із запізненням підключає генерування зображень за допомогою ШІ, адже на цьому ринку вже є кілька великих гравців. Минулого місяця Microsoft запустила власний інструмент перетворення тексту в зображення Microsoft Designer (на базі системи DALL-E OpenAI) як частину свого пакету Office. А до того зʼявилася Diffusion Bee — проста програма для Mac, яка швидко створює зображень із текстових запитів за допомогою фреймворку штучного інтелекту.

Перевага Stable Diffusion в тому, що технологія має відкритий код, тому дозволяє компаніям безкоштовно інтегрувати її у власні продукти. Це розв’язує руки багатьом компаніям. Розвиток схожих сервісів також викликав певні суперечки, зокрема використання захищених авторським правом зображень для навчальних даних. Багато митців виявили, що їхні роботи використовувалися без їхньої згоди для створення комерційних продуктів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук