Засновник BuiltWith заробляє $14 млн на рік і веде весь проект самотужки

Олександр Володарський, засновник фриланс платформи Lemon.io, у своєму Twitter розповів історію засновника аналітичного сервісу BuiltWith. Сервісом користуються Google, Meta, Amazon і Twitter, а його засновник Гері Брюер заробляє $14 млн на рік і розвиває проект без співробітників.

Як з’явився BuiltWith?

  • BuiltWith — це сервіс, що допомагає знайти, які технології та послуги використовує певний сайт. З його допомогою можна дізнатися, що The Hustle використовує Hot jar для оптимізації конверсій, Google Optimize 360 для тестування A/B і Zapier для автоматизації. Сервіс отримує 2 млн відвідувань на місяць, має ~3000 платоспроможних клієнтів, серед яких, в тому числі є Google, Meta, Amazon і Twitter.
  • Засновник BuiltWith — Гері Брюер і він же єдиний штатний працівник (є 1 чи 2 підрядники, які працюють неповний робочий день, які допомагають йому з блогом). Немає відділу продажів. Немає маркетингової команди. Немає команди обслуговування клієнтів.
  • У 2007 році Гері переглядав різні сайти стартапів, щоб дізнатися їхній набір технологій для створення подібних проектів. Він виявив, що багато хто стикався з подібною проблемою, але її вирішення не існувало. Отже, він створив BuiltWith.
  • Гарі переконав різні блоги просувати його запуск. Він посів перше місце на Digg (на той час це був сайт №1 для обміну даними). Він навіть переконав About Us (каталог інтернет-доменів) посилатися на BuiltWith на кожній сторінці домену. Це в 10 разів збільшило трафік.

В чому крутість сервісу?

  • Оскільки онлайн-бізнес зростав, багато хто просив Гері створити більше функцій, хоч навіть і стягувати за них плату. Тому він створив підписки (від $295 до $995/місяць), щоб дозволити користувачам шукати технології/ключові слова та потенційних клієнтів. Ось 5 способів використання BuiltWith:
    • Генерація лідів: якщо ви є конкурентом Zoom, ви можете знайти та надіслати електронний лист усім, хто ним користується;
    • Аналітика клієнтів: Ви можете знайти, хто використовує ваш продукт, але витрачає багато на інші технології для свого сайту. І якщо ви продаєте подібні продукти, попросіть їх перейти на платні плани.
    • Бізнес-аналітика: Хедж-фонди використовують BuiltWith, щоб знайти популярну технологію на основі того, які сайти її використовують.
    • Відносини між сайтами: ви можете порівняти два сайти, щоб знайти прогалини в безпеці.
    • Список на основі ключових слів: BuiltWith проіндексував ключові слова, знайдені на домашніх сторінках 673 мільйонів сайтів. Наприклад, ви можете знайти всі сайти з ключовим словом «здоров’я», а потім розділити їх за технологіями, місцезнаходженням, витратами та рейтингом.

Як Гері працює без співробітників?

  • Не маючи команди, Гері сам займається продажами та обслуговуванням клієнтів. Він витрачає 1-2 години на день, щоб відповісти користувачам (більшість нових користувачів приходять завдяки «сарафанному радіо»: органічний трафік становить ~95 %).
  • Він відповідає на більшість запитань приблизно за 10 секунд, посилаючись на базу знань BuiltWith. Але якщо це нова проблема, Гері пише статтю або записує відео, щоб показати точне розв’язання проблеми.
  • Він використовує заощаджений час для створення нових функцій на основі відгуків користувачів. Одним словом, BuiltWith повністю автоматизований.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук