Співробітники компанії G5 зібрали більше двох мільйонів гривень на допомогу Україні

Ось вже понад пів року з початку війни компанія G5 та її співробітники працюють не тільки над створенням ігор. Всі вони, як і мільйони українців, згуртувалися однією спільною ідеєю — всіма силами допомогти Україні наблизити перемогу і мінімізувати наслідки вторгнення.

Для цього з ініціативи компанії була запущена благодійна акція G5 Charity for Ukraine, пройшов безкоштовний освітній курс для початківців QA-інженерів, але найважливіший і найцінніший внесок зробили самі співробітники, виступивши з ідеєю запустити адресні збори.

Передісторія

На сьогодні в українському офісі G5 працює понад 400 осіб. Зараз більшість з них у відносній безпеці. З самого початку військових дій компанія робила все можливе, щоб допомогти своїм співробітникам впоратися з жахами війни. G5 відправила всіх в оплачувану відпустку, виплатила зарплату і бонуси й запропонувала варіанти релокації, відкривши кілька представництв в різних країнах (Чорногорія, Грузія, Болгарія, Кіпр та інші).

Коли компанія нарешті змогла повернутися до робочого ритму, в HR-команду все частіше і частіше стали надходити запити від колег: чи відомо, кому і яка потрібна допомога і як вони, співробітники компанії, можуть допомогти?

Стало ясно, що крім особистої безпеки, можливість відчувати себе потрібним і усвідомлювати себе належним до чогось корисного і вагомого — дуже важлива!

Кожен може допомогти

У робочих чатах стали з’являтися анонси зборів, які ініціювали співробітники компанії. Вони пересилали один одному реквізити в особисті повідомлення або ділилися даними під час дзвінків. Але так інформація не завжди отримувала потрібне охоплення. G5 вирішила підтримати розпочатий співробітниками благодійний рух.

Насамперед компанія відкрила «банки» для збору, куди всі охочі можуть перераховувати кошти на допомогу. Їх підзвітно менеджерить відповідальний співробітник і розподіляє зібрані гроші на адресні запити.

Крім того, кожен співробітник може прийти до HR-команди та розповісти про свій запит — будь то збір на купівлю транспорту для евакуації поранених або на лікування постраждалого кошеня — «не важливих» проблем не буває.

«Чудово, що у нас в компанії є можливість підтримувати колег, які запускають збори. Особисто я не завжди можу розібратися, де надійний збір, а де ні, як перевірити документи та куди в підсумку підуть кошти. До того ж мені здається, що донатити точково на конкретні потреби зараз важливіше, тому що великі фонди й так усі підтримують», — Аня, 2D Artist.

HR-команда формує чергу на збір, робить регулярні анонси в корпоративному месенджері, публікує апдейти й викладає звіти. Але головними героями зборів виступають самі співробітники, які ініціюють збори, поширюють інформацію, доводять кошти до адресатів і допомагають із закупівлею всього необхідного. Іноді співробітники дарують невеликі подарунки за донати, щоб подякувати колегам.

«Коли колеги побачили, що я роблю, вирішили, що це варто допомоги. Плюс, останнім часом я повністю сама займаюся закупівлею, тому для колег мої звіти стали ще прозорішими», — Дарина, Executive Product Manager.

В середньому на закриття збору потрібно від одного до чотирьох днів. Часто буває, що деякі збори закриваються в рекордні терміни або вдається зібрати навіть більшу суму, ніж спочатку потрібно.

Одним з таких зборів став збір на покупку генератора для лікарні в Харківській області. Компанія вирішила підтримати співробітників і запропонувала потроїти зібрану суму. У підсумку за три дні вдалося зібрати понад 400 000 гривень. На ці гроші був куплений потужний виробничий генератор для Ізюмської лікарні, так необхідний сьогодні в умовах відключення електрики.

За шість місяців з відкриття банок для збору працівникам G5 вдалося зібрати більше двох мільйонів гривень. Завдяки небайдужості та чуйності колег адресну допомогу вже отримали притулки для тварин, рідні та близькі співробітників, які потребують купівлі обладнання, амуніції чи транспорту та лікарі, які займаються допомогою пораненим та постраждалим.

«Я просто не в змозі описати свої почуття від крутості колег і друзів, коли бачу, з якою швидкістю і в якій кількості падають донати на карту. Спочатку хочеться плакати від щастя, тому що просто неможливо винести неймовірний рівень підтримки від людей, які тебе оточують. Потім хочеться плакати від смутку, тому що знаєш, що всім складно і просто неясно, звідки ми всі як і раніше беремо гроші на донати, проте беремо. Ще не забути поплакати від першопричини збору, бо болить за вбитих українців, зламані долі та зруйновані міста. А потім зібратися і функціонувати далі, бо зупинятися не можна», — Марія, QA Director.

Крім того, майже всі співробітники одноголосно виступили за те, щоб всі кошти, що виділяються на подарунки до Дня Народження, свят та річниць компанія переводила на благодійність.

Внесок G5

Компанія теж не залишилася осторонь і в рамках акції G5 Charity for Ukraine передала $250 000 в благодійні та громадські організації, а також провела безкоштовний освітній курс для початківців QA-інженерів.

Завдяки цьому, понад 8000 українців отримали нову затребувану професію і тепер можуть почати свій шлях в ІТ-сфері. Про те, що курс виявився дійсно корисним, говорять відгуки студентів, які вони залишили в соціальних мережах.


Команда G5 не збирається зупинятися на досягнутому і продовжить направляти всі свої сили й засоби на те, щоб допомагати Україні та українцям. У планах — продовжити підтримувати благодійні ініціативи співробітників і вести роботу за пріоритетними напрямками в Харківській, Запорізькій, Полтавській, Київській та Донецькій областях, робити свій внесок у розвиток економіки країни, відкривати нові напрямки й створювати робочі місця.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук