1 грудня 2022 року Glovo запустив проект для малого та середнього бізнесу в ритейлі та ресторанній сфері. Нова програма, Glovo Local, дозволяє диджиталізувати продукти й послуги та прискорити їх зростання. Про AIN.Business розповіли в преслужба компанії.

Як повідомляється, в рамках проекту, Glovo Local пропонує для бізнесів цифрові та операційні рішення для управління закладами і магазинами, а саме:

  • інструменти для оптимізації онлайн операцій в закладі: можливості оновлення та персоналізації меню, цін, графіку роботи до консолідації та аналізу даних про загальний рівень продажів і ефективності кожного з продуктів;
  • маркетингову підтримку та формати для ефективного охоплення нових клієнтів, підвищення видимості бізнесу для аудиторії платформи Glovo.

Як пояснив виконавчий директор департаменту партнерів і брендів у Glovo, Родріго Альєр, лише 20% підприємців мають цифрову присутність у всьому світі. Тому головною метою проекту є прискорення онлайн-зростання МБС і діджиталізація 250 000 малих локальних підприємств до кінця 2023 року. 

Крім цього, Glovo Local в Україні буде допомагати не лише малому бізнесу, але й внутрішньо переміщеним підприємствам. Зокрема мова про ті, які попередньо не мали досвіду онлайн-продажів та чиї активи суттєво постраждали. 

Проект стартував у 25 країнах світу, де сьогодні працює Glovo. В Україні Glovo Local є продовженням попередньої ініціативи компанії – «Програма сталого розвитку для міст Glovo Acts», яка була спрямована на допомогу містам, внутрішньо переміщеним особам і малому бізнесу під час війни.