Ринок інтернет-реклами просів на 42% через війну. ТВ та радіо впали ще гірше

Читати на RU

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) публікує чергове дослідження рекламного ринку. Повністю його можна переглянути на сайті асоціації, AIN.UA публікує ключові цифри для ринку digital-реклами.

  • Загалом, якщо порівнювати 2022 до 2021 року, просідання ринку digital-реклами склало 42%. Обсяг цього ринку 2022 року оцінюють у 7,19 млрд грн (2021 року цей показник дорівнював 12,8 млрд грн). І це ще порівняно помірне падіння порівняно із ТВ-рекламою (-81% за рік), або рекламою в кінотеатрах (-92%) чи рекламою на радіо (-61%).
  • Основна причина такого просідання — очевидна. «Причина негативної динаміки зрозуміла та єдина для всіх медіа – це війна, тому що зростання січня та лютого по інтернет-медіарекламі було по 28%», — пишуть автори дослідження.

Якщо ж дивитися детальніше на ринок інтернет-реклами, показники будуть такими (за класифікацією «IAB Україна»:

КатегоріяФакт 2021 Очікувані дані 2022, млн грнДинаміка 22/21ПРОГНОЗ 2023Динаміка 23/22
Банерна реклама, оголошення в соціальних мережах, rich medіа 50373595-29%413415%
Спонсорство     
Цифрове відео, зокрема YouTube73263595-51%449425%
Всього інтернет-медіа12 3637190-42%862820%
Пошук (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, щонайменше17 83512 484,5-30%1560625%
Інфлюенсер-маркетинг494124-75%15525%
SMM*840420-50%54630%
Інший діджитал693346.5-50%45030%
Всього інтернет-ринок32 22520 565-36%25 38523%

* містить частину медіабюджетів, розміщених через профільні агенції

ВРК разом з профільними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить та публікує такі дослідження щороку.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук