Дві українські маркетингові агенції – в рейтингу кращих по версії Clutch

Читати на RU

Американська дослідницька компанія Clutch опублікувала рейтинг кращих глобальних компаній у сфері маркетингу та реклами за підсумками 2022 року. Дві відомі українські агенції потрапили в топ-3 у категорії «Кращі постачальники послуг з діджитал-маркетингу». Це Netpeak та Promodo.

Netpeak також посів 13 місце в топі кращих провайдерів мобільного маркетингу та маркетингу додатків, 2 місце в рейтингу топ-провайдерів РРС, 6 місце по SEM, 11 по SEO.

«Процитую: “включення до рейтингу є визнанням неперевершеної експертизи, видатного професіоналізму та значної відданості своїм клієнтам”. Тож нам в Netpeak ще більш приємно опинитися в цьому рейтингу та отримати срібло одразу у двох категоріях: Top Digital Marketing Provider 2022 (найкраще діджитал-агентство) та Top PPC Provider 2022 (найкраще агентство контекстної реклами). Не дивлячись на терористичні атаки, перебої зі світлом та звʼязком – продовжуємо працювати. З Україною в серці та з подякою до ЗСУ», – прокоментував співзасновник Netpeak Андрій Чумаченко.

Раніше на AIN.UA виходило інтервʼю з Андрієм про те, як війна вплинула на бізнес Netpeak та як компанія переживає труднощі.

«Promodo включили в топ-3 агенцій цифрового маркетингу в світі за версією Clutch.Щиро вдячний своїм співробітникам, партнерам та клієнтам за плідну співпрацю, довіру та відданість спільному баченню. Ми раді продовжувати розвивати та вдосконалювати експертизу, послуги та культуру, щоб стати ще кращими для вас у майбутньому», – прокоментував засновник Promodo Олександр Колб.

Рідне місто Олександра і Promodo – Харків – одне з найбільш постраждалих від дій окупантів. Росіяни безжально розстрілювали все, до чого могли дотягнутися. Але харківʼяни вистояли, врятували бізнес і ще встигали волонтерити. Про те, як це було, Колб розповідав в інтервʼю AIN.UA.

Чому це важливо

Українські агенції з прифронтових міст, велика доля бізнесу яких припадала до війни на внутрішній ринок, не просто встояли, але розвинулися на Захід, довели свою експертність та конкурентність з компаніями, які працюють у спокійних умовах зі США та Європи.

В рейтингу могли б бути й інші українські компанії, оскільки аналітики досліджували лише зареєстрованих на їх сайті маркетологів. Позиція в рейтингу, серед іншого, залежить від відгуків клієнтів, тож відзнака Promodo і Netpeak свідчить про високу оцінку їх роботи з-боку західних партнерів. Докладніше про критерії відбору Clutch можна почитати тут.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук