Студія CHIX і штучний інтелект створили серію рекламних роликів для Kachorovska

CHIX та Kachorovska мали на меті поєднати взуття нової колекції з мистецтвом у найширшому сенсі: від живопису 17 сторіччя і до архітектури 21-го. 

«Нам хотілося запустити нову студію моушн-дизайну і зробити помітний кейс, тому ми  звернулися до всесвіту по допомогу і всесвіт відповів брифом від Kachorovska. Три дні на розробку ідеї із брифом: «поєднати арт і взуття…».  Ми знову звернулися по допомогу до всесвіту, але цього разу до цифрового, бо саме в цей час наввипередки виходили релізи різних моделей штучного інтелекту для перетворення тексту в зображення», – каже арт-директор CHIX Віталій Єрмак

Під час роботи над проєктом використовували найбільш популярні ресурси ШІ (midjourney, dall-e, disco diffusion, stable diffusion). Спершу були сформовані мудборди візуального стилю для кожної пари, а ШІ інтерпретував зображення в текст. Потім з тексту згенерували зображення, вже на іншому ресурсі. Словом зіграли з ШІ в пінг-понг і отримали саме той стиль зображення, який сподобався клієнту.

«Примітно, що в кінці співпраці штучний інтелект ідеально відрізняв середньовічне бароко від класицизму, ботильйони від босоніжок, та SLAVA UKRAINI від RUZZNI PZDA», – поділився своїми враженнями від роботи з ШІ продюсер студії Іван Крутоус. 

«CHIX – це студія для експериментів і нетривіальної творчості. Ми любимо проекти, де є простір для креативних маневрів і обожнюємо  клієнтів, які відкриті до експериментів. Створюємо рекламні ролики, презентації нових продуктів та сервісів, відеоконтент для ритейлу та шоурумів, туторіали та експлейнери майже, як в Apple, чи навіть у сто разів краще, клянуся вам», – резюмував  Іван Крутоус

CHIX – це нова студія монтажу та моушн-дизайну створена Іваном Крутоусом та Віталієм Єрмаком.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук