«Київстар» запустив власну IT-компанію Kyivstar.Tech. В ній вже 400 спеціалістів

Читати на RU

Мобільний оператор «Київстар» оголосив про створення нового бізнесу – IT-компанії Kyivstar.Tech. Нова компанія зосередиться на розвитку сучасних цифрових рішень для клієнтів оператора, а також для зовнішнього ринку. AIN.UA розповідає деталі про те, як працюватиме компанія та навіщо «Київстар» виділив IT в окремий бізнес.

Фото в цьому матеріалі: «Київстар»

Що таке Kyivstar.Tech

  • Kyivstar.Tech – це окрема юридична особа, дочірня компанія «Київстар». Зі своїм керівництвом та окремими організаційними процесами, які дозволять команді бути більш гнучкішими та швидкими у прийнятті рішень, ніж велика корпорація. 
  • Kyivstar.Tech одразу стала резидентом «Дія.City». В компанії пояснили, що це дасть Kyivstar.Tech більше можливостей, щоб конкурувати на IT-ринку, створювати більш сприятливі умови праці та інвестувати в розвиток індустрії.   
  • Як пояснили в «Київстар», створення IT-компанії є частиною стратегії із перетворення на цифрового оператора. Пріоритетом є діджиталізація мобільних і фіксованих послуг, а також сервісів для B2B-клієнтів.

Команда

  • Очолив Kyivstar.Tech Андрій Жуковський, а директором із розробки діджитал продуктів став Михайло Нестор.
  • Команда Kyivstar.Tech вже налічує 400 спеціалістів. Це співробітники «Київстар», які з 2019 займаються розробкою діджитал-продуктів усередині компанії. З 2023 року команда продовжить роботу над проєктами вже у складі Kyivstar.Tech.
  • Разом з тим штат будуть активно розширювати за рахунок IT-фахівців рівня Middle та Senior.

«У деяких продуктових командах кількість людей ми хочемо збільшити у понад 2 рази, в інших – на декілька спеціалістів. Загальна кількість фахівців на кінець наступного року буде залежати від задач, які перед нами стоятимуть, ситуації на ринку IT в цілому. Але ми сподіваємося, що зможемо запропонувати роботу ще близько 70 спеціалістам», – розповіли AIN.UA в прес-службі «Київстар». 

Чим займатиметься Kyivstar.Tech

  • Команда продовжить працювати над проєктами, які розвивають вже кілька років у «Київстар» («Мій Київстар», «Київстар ТБ»), а також буде запускати нові.
  • Але є й такі, як JET – додаток для співробітників фірмових магазинів, який допомагає значно швидше вирішити багато сервісних питань клієнтів зі звичайного планшета, просто підійшовши до клієнта у черзі. Зараз в Kyivstar.Tech розвивають версію JET для контакт-центру.
  • Є продукти для B2B-клієнтів, як от ADWISOR або Open API. 
  • Також в команди є великий досвід побудови телеком-рішень для мобільних операторів під ключ, як сервіси «Комфортний перехід», «Віртуальний номер», «Переказ коштів». А ще рішень з автоматизації та роботизації виробничих процесів, що стануть у пригоді як великому, так і малому бізнесу.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук