Українці запустили стартап, який передасть логіни та паролі близьким в разі смерті

Українець Олег Копил створив сервіс Idied (англ. «я помер»), який напише листа близьким в разі смерті користувача. Такий лист буде опублікований і доступний за посиланням лише для тих людей, яких було вказано для доступу. 

На думку засновника, продукт особливо актуальний під час повномасштабної війни, коли ніхто не може бути впевненим, чи прокинеться наступного ранку.

«Основна мета — допомогти людям, особливо в районі прифронтових територій, нашим захисникам на передовій. Після цього ми хочемо виходити на міжнародний ринок», – розповіли AIN.UA в команді проекту. 

На даний час у сервісу вже є перші користувачі з України. Представник стартапу розповів AIN.UA деталі про проект.

Як це працює

За словами розробників, на даний час в Україні немає схожих продуктів. Ідея в тому, щоб дати можливість людям залишити згадку про себе, написавши останній лист (або декілька, щоб адресувати їх різним людям). Останній лист може виконувати як психологічну, так і цілком прагматичну функції:

  • по-перше, полегшити рідним біль від втрати та допомогти знайти душевний спокій, повідомивши їх про останні думки рідної людини, що померла, дати можливість відчути її настрій;
  • полегшити передачу цифрових активів близьким та колегам (це можуть бути різноманітні коди доступу та паролі).

Сервіс доступний зі смартфону, планшету та ПК, захищений сучасними стандартами шифрування, оптимізований, швидко завантажується навіть за умов поганого з‘єднання.

Працює сервіс наступним чином: потрібно зареєструватися на сайті idied.org, далі можна створювати свої записки та налаштовувати їх таким чином, щоб вибрані люди могли переглянути їх по лінку в разі вашої смерті. Посилання стане доступним для них, якщо ви не залогінитесь в сервісі протягом 30 днів (з Pro-аккаунтом цього можна не робити – сервіс буде слідкувати за онлайн-статусом користувача в Telegram.). 

Кому це цікаво

Аудиторія стартапу доволі широка, але основних цільових груп не так багато: підприємці, діджитал-спеціалісти, журналісти, фрілансери, тяжко хворі люди. 

  • Для підприємців стартап вирішує проблему передачі доступів до акаунтів, магазинів, та інших робочих моментів, які зазвичай тяжко відновити після раптової смерті відповідального співробітника.
  • Для діджитал-спеціалістів, а особливо програмістів, стартап вирішує проблему передачі цифрових активів, таких як паролі від криптогаманців та криптобірж.
  • Для фрілансерів вирішується проблема ведення особистого щоденнику з максимальним захистом, та аналогічно до діджитал-спеціалістів — передачі цифрових активів за все життя.
  • Для журналістів вирішується питання безпечного передачі інформації для публіки навіть у випадку смертельної загрози для життя, якщо ведеться якесь небезпечне розслідування.
  • Для тяжко хворих людей вирішується проблема написання і передачі останніх слів рідним, якщо вони з якихось причин не можуть знаходитися поряд. 

Монетизація відбуватиметься за рахунок платних підписок на pro-версію з додатковим функціоналом: відслідковування онлайну в Telegram, надсилання листів і по email, необмежена кількість нотаток.

Хто створив

Засновник Idied – киянин, розробник та дизайнер Олег Копил. Ідея створити такий сервіс з‘явилась ще в середині 2019 року. Олег звик занотовувати дуже багато речей, наприклад, ідеї для бізнесів та різні інсайти – і йому хотілось, щоб після його смерті ця інформація не була просто втрачена, а принесла комусь користь. Тому він вирішив створити сервіс, де можна залишити всю інформацію своїм друзям та близьким або паролі до сервісів, де такі дані зберігаються.

У травні 2021 року Олег розробив перший дизайн сервісу, а в лютому, не поспішаючи, взявся за розробку. Але після початку війни розробка та дизайн перейшли в активну фазу. Як поділився Олег, це дуже відволікало від того, щоб не зійти з глузду від думок про війну.

«В країні йде війна, щоденно помирає багато людей, які не встигли залишити останнє слово, побажання чи історію для рідних. Після смерті комунікація між близькими людьми обривається на незакінченій ноті. Ми хочемо надати можливість всім внести конкретику та підбити підсумки ще під час життя, щоб у разі смерті не залишалось недосказаності чи відкритих питань. Цим ми хочемо хоча б трохи зменшити біль тих, хто когось втратив на війні чи внаслідок інших причин (хвороби, старість тощо), – розповідає маркетолог Idied Богдан Щербаков.

Тестували продукт люди, які зацікавились проектом. Вони дали перший фідбек щодо покращення сервісу та виправлення помилок. Зараз сервіс знаходиться на стадії пошуку інвестицій. Наразі розробник вклав у продукт трохи більше $200 – на маркетинг, дизайн та домени і сервер. Інвестиції потрібні на подальший розвиток, масштабування та просування. 

Рекламу поки що не запускали, користувачі приходять з ProductHunt, Reddit, Telegram, LinkedIn. В планах – становлення на українського ринку, а потім розширення на іноземний ринок. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук