Стартап Orderry спрощує життя малому бізнесу. Як він працює

Український стартап Orderry розробляє сервіс для малих підприємців, який допомагає їм вести бізнес. Продуктом можна користуватися через мобільний додаток, що спрощує роботу з сервісом при відключенні світла. Журналіст AIN.UA поговорив із засновниками стартапу Олегом Степанюком Та Михайлом Хохулею про те, як працює стартап.

Про ідею

У 2012 році однокурсник Олега пожалівся йому, що не може знайти софт для ведення обліку в своїй майстерні мобільних телефонів. В процесі пошуку Олег зрозумів, що на ринку немає хмарного софту, який би вирішував подібну проблему. Він вирішив написати ТЗ для фрілансера на розробку сайту, на якому однокурсник міг би вести облік замовлень. Однак саме в той час Олег шукав ідею для власного бізнесу, тому вирішив створити сайт самостійно.

Олег сам написав MVP, впровадив у роботу свого однокурсника і почав шукати нових користувачів та збирати зворотній зв’язок. Потім познайомився із партнером Михайлом, що на той час мав досвід створення та управління великими сервісними мережами. Продукт назвали «Ремонт Онлайн». В 2013 році партнери створили однойменну компанію.

«В 2012 році хмарні продукти тільки починали з’являтися, вони були незвичними для підприємців. Користувачі тоді подібні рішення називали «онлайн-база», тому що всі дані зберігаються онлайн у базі даних на віддаленому сервері, а не локально на комп’ютері», — каже Олег.

Михайло Хохуля. Фото: Orderry

З початком пандемії в 2020 році Михайло долучився до операційної діяльності в якості CEO, та партнери прийняли рішення масштабувати продукт у трьох напрямах: освоювати нові ніші зі схожими запитами, виходити на ринок США та Латинської Америки та розвивати мобільні застосунки. Зараз компанія розвиває два продукти: Orderry для ринків США та Латинської Америки та «РемОнлайн» — для клієнтів з України, Східної Європи та Центральної Азії.

Як працює продукт

Компанія розвиває B2B SaaS-платформу для управління бізнесом у сфері послуг та торгівлі. Вона поєднує в собі: CRM, управління замовленнями, POS, мобільні застосунки для виконавців та керівника, розумний склад, розрахунок заробітної плати, касовий облік та програмними РРО.

Тобто створивши акаунт на сайті «РемОнлайн», підприємці можуть з першого дня вести свій бізнес — від автомайстерні до омніканального магазину — з будь-якого гаджету, тримати під контролем рух коштів і зберігати свої дані в хмарному сховищі.

«В умовах постійних відключень електроенергії «РемОнлайн» вирішує проблему доступу до даних: по-перше, немає прив’язки до конкретної локації, а по-друге, можна працювати з планшету або смартфону, які тримають заряд 10 годин», — каже Олег.

Про ринок

За словами Олега, в сегменті enterprise software найважчим є задоволення очікувань ринку. Це динамічний сегмент, і продукт для нього має бути в постійній готовності відповідати викликам власників.

«Є така ілюзія думати, що якщо зробити ось ще цю фічу, то продукт стане ідеальним. Тут так не працює. У клієнтів постійно з’являються нові й нові потреби. В той же час важливо тримати баланс між бажаннями користувачів та їхньою готовністю за це платити», — каже Михайло.

Ще однією характерною особливістю цього сегменту ринку є те, що рішення купує безпосередній користувач — власник або той, хто управляє бізнесом. Йому неможливо продати те, що не працює на всі 100% у його розумінні.

Клієнти компанії — це малий та середній бізнес у сфері послуг та торгівлі. Серд них сервісні центри та ремонтні майстерні, СТО, клінінгові компанії, хімчистки, ательє, індивідуальне виробництво та будівництво.

Про інвестиції

Раніше цього року Orderry отримала підтримку від одного з найбільших дата-центрів Європи у рамках програми Scaleway Startup Program. Завдяки участі в ній команда забезпечує безперебійну роботу клієнтам — надання надійного розміщення даних у європейському дата-центрі, сервісної підтримки та власне платформи для управління бізнесом. 

Також стартап був у списку переможців на грант від Google. За словами Михайла, ця підтримка дозволить Orderry швидше створювати та впроваджувати нові можливості відповідно до запитів та потреб клієнтів, а також більше інвестувати у маркетинг продуктів.

Від моменту заснування та перших seed-інвестицій компанія розвивалася шляхом розширення виключно за власні кошти компанії. Але на поточний момент розглядає можливість підняття інвестиційного раунду, близького до серії А.


Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук