100 000 пластикових пакетів: як українські бренди відреагували на актуальні дані Генштабу

Втрати росіян на війні в Україні сягнули 100 000 людей. Про це зранку 22 грудня повідомили у Генштабі. Цікаво, що днем раніше міністр оборони рф сєргєй шойгу заявив, що російське командування нагородило 100 000 бійців, які брали участь в «СВО» (евфемізм, яким в рф замінюють слово війна). Оце так збіг, подумали в Міноборони України.

Українські бренди також вирішили обіграти кругленьку цифру. «Укрпошта» долучилась серед перших.

Про пакування таких посилочок подбає Rozetka.

«Київстар» пропонує запровадити єдиний тариф.

lifecell порахував російських абонентів поза зоною досяжності.

А в Comfy косплеять ребуси Єрмака.

«Ми Україна» пофантазували, який вигляд мали б афіші відомих фільмів, якщо в них йшлося б про цю подію.

Ну а прості українці масово перечитують класику літератури:


Ситуація в українській енергетиці лишається складною, практично знеструмлено Київ. Бійці в Бахмуті щоденно здійснюють воєнні подвиги і платять надвелику ціну за те, щоб лінія фронту не просувалась вглиб нашої держави. На всіх напрямках ЗСУ лишаються непереможними, а народ України – незламним. Але навіть ста тисяч мертвих синів, батьків та братів недостатньо для росіян, щоб схаменутися і відмовитися від своєї загарбницької кампанії (російських солдат шкода, здається, тільки журналістам телеканалу «Дождь»). Тому ця цифра зростатиме.

А ми – українці – не здаємося, не впадаємо в депресію, а продовжуємо битися, волонтерити, донатити, працювати і жартувати. До Перемоги.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук