Стартап дня: сервіс для пошуку роботи та працівників у потрібній локації JobPoint

1

Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

JobPoint — це сервіс для швидкого пошуку роботи та працівників у потрібній локації. Він працює як інтерактивна мапа, на якій кандидати бачать перелік пропозицій у кроковій доступності, а компанії — кандидатів, які шукають роботу у радіусі 1, 5 або 10 км від вказаної адреси.

Засновники та команда стартапу

Засновники стартапу — Наталія та Олександр Соколови. Наразі кістяк команди складається із 5 людей, який посилюється додатковими фахівцями на фрілансі. Влітку ми почали співпрацю зі стартап-студією UnicoWay, з якою зараз й розвиваємо сервіс. Плануємо посилити команду продажів, зокрема, й фахівцями у країнах роботи сервісу. А ще — команду розробки, бо маємо купу класних ідей, які дуже хочемо втілити.

Наша першочергова ідея буде дуже корисна для зниження рівня безробіття та у повоєнному відновленні України, тож, очікувано, через деякий час JobPoint та це рішення поєднаються у єдиному продукті — корисному будь-де у світі, де питання безробіття стоїть гостро.

Про що стартап

Ми зробили сервіс для швидкого пошуку роботи та працівників у потрібній локації JobPoint. Він працює як інтерактивна мапа, на якій кандидати бачать перелік пропозицій у кроковій доступності, а компанії – кандидатів, які шукають роботу у радіусі 1, 5 або 10 км від вказаної адреси.

Сервіс допомагає рекрутерам миттєво повідомити цільових кандидатів про появу нових вакансій. Тож мотивовані кандидати, які, до того ж живуть поряд — зможуть швидше відгукнутися, прийти на співбесіду та почати працювати.

З появою JobPoint у рекрутерів відпала необхідність чекати, поки їхні вакансії знайдуть кандидати, та коли вони це зроблять — сьогодні, завтра, чи через місяць. Він максимально скоротив шлях між компаніями, які пропонують роботу, та кандидатами, які її шукають, — поєднавши їх запити за конкретною локацією.

До того ж підбір за геолокацією допомагає кожному з них працювати, і не залежати від роботи транспорту та відстані до роботи. Що, в умовах війни, на жаль, реальність.

Яка модель монетизації

Публікація вакансій безкоштовна, платними є лише розсилки вакансій кандидатам, у залежності від обраного радіусу — 1, 5 або 10 км. Рекрутер заповнює вакансію, зазначає адресу місця роботи, і одразу бачить кількість активних кандидатів у кожному з радіусів. Так він легко зможе обрати достатню для нього кількість кандидатів, щоб повідомити їх про відкриту вакансію. Розсилка йде одразу після сплати.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

Ми створили телеграм-бота протягом березня, і вже у квітні показали ринку. Спочатку він мав дуже невеликий функціонал і показував кількість кандидатів та вакансій у певній локації. А кандидат міг відгукнутися на вакансію, написавши рекрутеру безпосередньо у телеграм. Інформація про бота швидко розійшлася по Україні, і ми отримали перші кілька тисяч користувачів, та важливий зворотній зв’язок. Сервісом почали активно користуватися, рекомендувати, навіть «повезли» його за межі України, а вже у травні ми мали повторні розміщення вакансій від роботодавців – це все дуже мотивувало продовжувати роботу далі.

Тож ми додали та почали тестувати розсилки, реалізували їх надсилання у 1 клік, розширили радіус пошуку тощо. Та почали думати про розширення функціоналу, яке б ще більше спростило та скоротило шлях між роботою та кандидатами.

Зараз користувачі вже мають свої кабінети, де можуть повністю керувати власними даними – навіть обирати, чи показувати своє фото співбесіднику у чатах. Також вони можуть обрати, куди бажають отримувати повідомлення та чи бажають взагалі (сервіс працює згідно GDPR).

Ще до реєстрації користувачі бачать актуальну кількість вакансій та кандидатів. А щоб дізнатися, які з них поряд — просто потрібно ввести адресу та радіус пошуку, чи скористатися автоматичними налаштуваннями. А от після реєстрації, відгукуватися на вакансію, що сподобалася, кандидати можуть прямо з карти — тапнувши на лого.

Повідомлення одразу полетить рекрутеру до телеграму, фейсбуку чи гугл-пошти (залежно від обраних ним налаштувань). І в такий же спосіб надійде сповіщення про відповідь. Ще низка корисних функцій чекають своєї черги на втілення.

Як виникла ідея створити стартап?

Це була давня ідея, яка на момент своєї появи видалася нам менш актуальною, ніж інша. Тож ми почали реалізовувати інший проект, більш унікальний.

Проте, вона згадалася на початку війни — і була зумовлена бажанням допомогти працювати тим, хто міг, та підприємствам критичної інфраструктури. Я побачила оголошення HRD однієї з відомих компаній про нестачу працівників на складі та почала поширювати його по соцмережах іншого нашого продукту. Згодом, таких вакансій та компаній стало більше, збільшився відгук кандидатів — тож, щоб поєднати тих, хто має роботу у певній локації, з тими, хто її там шукає — ми з партнером і розробили телеграм-бота для автоматизації процесу. По суті, ми використали метчинг за геолокацією, реалізувавши частинку від тої своєї першочергової ідеї.

У першу чергу сервіс працював для ВПО, допомагаючи їм знайти роботу на новому місці, а релокованим компаніям — працівників. А зараз вже допомагає кожному знаходити роботу у пішій доступності, та наймати співробітників, які швидко прийдуть на співбесіду та вийдуть на роботу, бо живуть поряд. Що особливо важливо зараз, коли після ракетних ударів зупиняється транспорт, і люди просто застрягають на півдороги до роботи чи дому, а відтак, — компанії починають працювати із перебоями.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

Ідея використання геолокації при підборі не нова. Низка джоб-сайтів інформують кандидатів про відстань до тієї чи іншої потенційної роботи. Проте, лише JobPoint — є повноцінним рішенням, яке допомагає користувачу тут і зараз вирішити свій запит, отримавши персоналізований перелік варіантів.

JobPoint — це нішеве рішення, створене саме для тих, хто має вакансії або шукає роботу на місцях. Він є не просто інтерактивним довідником, але вирішує завдання пошуку роботи поблизу дому, та працівників до конкретного офісу чи точки продажу.

  • Він у 1 клік поєднує тих, хто має роботу, та тих, хто може її виконати — на повний день чи тимчасову зайнятість – заощаджує час рекрутерам;
  • Адже миттєво доставляє вакансії до телефонів цільових кандидатів (не треба клеїти оголошення на стовпах та розміщуватися у телеграм-каналах, де вакансії загубляться у купі скаму);
  • Формує вибірку цільових кандидатів (не буде спілкування із кандидатами, які потім усвідомлять, що їм незручно їздити на роботу, та звільняться. Відгукуються лише ті, хто шукає роботу та вже зацікавлений у цій вакансії);
  • Береже бюджет (не треба платити за розміщення вакансії на ціле місто, коли достатньо лише 1, 5 чи 10 км);
  • Кандидати бачать зручне «меню» із доступних вакансій. Та при цьому можуть обирати на свій смак, а не погоджуватися на будь-яку роботу!

До того ж вебзастосунок продуманий таким чином, щоб кандидати із роботодавцями могли поспілкуватися максимально швидко. А ще у нас з’явився послідовник, який намагається нас копіювати, і це приємно) Проте, поки до конкуренції йому ще далеко.

Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?

Наше рішення набуло актуальності якраз під час війни, бо відповідало нагальному запиту — пошуку роботи та працівників на новому місці. І, що дуже важливо, — у кроковій доступності. Наші конкуренти робили спроби у цьому напрямку, але тільки ми зробили на цьому акцент.

Будь-яке рішення має чітко потрапляти у запит ринку. От в нас це вийшло легко у березні-квітні. За інших обставин, думаю, ми б зіткнулися з інертністю та деякою консервативністю ринку підбору — адже нові та незвичні методи не одразу сприймаються рекрутерами, тож, замість практичних результатів, треба багато бігати «ногами» та пояснювати, що це, для чого, та як круто буде нам разом далі)

Ми, наприклад, із цим зіткнулися, коли кілька років тому почали привчати ринок до метчингу за soft та hard skills на іншому нашому продукті. А от зараз таких проблем вже не маємо.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Ринок лінійних вакансій, для яких наш продукт є найбільш цільовим, традиційно складає 30% від всього ринку підбору. Нині в Україні JobPoint надважливий – адже сама поява сервісу продиктована війною та тими обставинами, які вона зумовила:

  • Велика кількість людей, які втратили роботу та дім;
  • Релокація підприємств;
  • Прагнення бути поближче до нового місця проживання, не їздити далеко;
  • Небажання залежати від роботи транспорту (перебої з пальним, блекаут, зупинка громадського транспорту). Адже при цьому люди не можуть дістатися вчасно на роботу чи додому, а бізнес змушений працювати із перебоями, чи взагалі не відкриватися.

Нещодавно Мінекономіки зазначило, що через війну 5 млн українців втратили роботу. Наш JobPoint для них просто незамінний, та допомагає знизити рівень безробіття, бо показує вакансії та кандидатів у потрібній локації, і допомагає швидко поспілкуватися, домовитися та почати співпрацю — у будь-якій точці України.

Зараз в Україні робота біля дому, у кроковій доступності, є надактуальною. Ракетні обстріли, відсутність електроенергії, перебої з бензином, зима — спонукають людей шукати роботу близько від дому, а компанії – працівників поруч із місцем роботи. Щоб кожен із них міг працювати, попри все.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Ми суттєво заощадили на початку — оскільки уся розробка була здійснена нами, двома фаундерами, власноруч, а інформація про сервіс почала активно поширюватися «сарафанним радіо».

Загалом же, у проект інвестовано близько $15 000, та 8 місяців роботи. За цей час ми створили телеграм-бота, який вже трансформувався в інтерактивну мапу кандидатів та вакансій JobPoint. Вкладені кошти дозволили розширити функціонал та створити вебверсію, залучити додаткових фахівців, та забезпечувати роботу платформи.

Інвестиції ми поки не залучали, та й не шукали — ми щойно стартували продажі та сфокусувалися на їхньому зростанні. Хоча пропозиції вже почали надходити.

Чого вдалося досягти?

  1. 21 000.+ кандидатів, 70% залучено безбюджетними методами;
  2. 1.2 000.+ вакансій з України та Польщі;
  3. Старт продажів — із 01.12.22, та вже маємо перші оплати. Готуємо пілоти із кількома відомими компаніями;
  4. У нас вже розміщуються такі відомі компанії, як «Сільпо», «Ringoo», «ЛК-Транс», «Золотий вік», mate.academy, «Оптима Фарм» та інші;
  5. Користувачі знаходяться у більш ніж 15 країнах;
  6. Працюємо 3 мовами — українською, польською та англійською.
Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук