Креативне агентство MOON опублікувало звіт з прогнозами трендів у 2023 році. Серед головних інструментів, які допоможуть виділитися серед конкурентів: контент у форматі аудіо, формати AR та VR, серіальний сторітелінг та інше. Редакція AIN.UA обрала найцікавіше з дослідження.
Підхід до контенту
Контент у форматі відео
Частиною будь-якої контент-стратегії 2022-23 буде контент у форматі відео. Компанія Cisco в одному зі своїх звітів прогнозувала, що відео складатимуть 82% всього інтернет-трафіку у 2022-23 році. А дані Elite content marketer свідчать, що 66% аудиторії передусім дивитиметься ролик про продукт, якщо захоче дізнатися про нього якнайбільше.
Контент у форматі аудіо
Контент у форматі аудіо тільки набирає популярності останніми роками, але може ефективно
доповнити вашу систему комунікацій. Подкаст набагато дешевший у виробництві, ніж відео, але може бути більш результативним, ніж тексти, завдяки можливості міняти інтонацію або тон голосу.
Формати віртуальної та доповненої реальності
Віртуальна й доповнена реальність знайшли своє застосування у розширенні користувацького досвіду та впевнено заходять у контент-маркетинг. Наприклад, якщо ви продаєте меблі або домашній декор, що краще – написати про це текст чи дати можливість покупцеві моментально побачити їх у своєму будинку? Люди більше вірять очам.
Цей інструмент може бути продуктивним для багатьох компаній, яким потрібно продемонструвати товар у натуральному масштабі та об’ємі, однак застосування AR/VR не є обов’язковим. Тому якщо ваш бюджет обмежений або ви не маєте конкретного завдання для цієї технології, можете використовувати свої ресурси в інших каналах.
Важлива складова контенту
Менше фільтрів, штучної та ідеальної естетики. Більше правди, оригінальності та відкритості. Люди втомлюються від глянцевих фото, що є далекими від реальності. Будьте відкритими, не соромтеся показувати незграбні та смішні знімки, говоріть прямо й відверто. Покупці це оцінять, тому що 91% користувачів готові «проголосувати гаманцем» за ті бренди, які вони вважають справжніми й чесними, згідно з даними Cohn & Wolfe Authentic Brands.
Відеоконтент
Сегментування форматів адаптивності
Якщо ви хочете посісти місце в голові людини, то вам треба передусім посісти місце на її екрані. Мова не тільки про адаптацію свого контенту до вертикальних форматів. Недостатньо зняти ролик 16∶9 для YouTube, а потім кадрувати його для сторіз. Слід переосмислити весь підхід до контенту та ще на етапі pre-production визначити, для якої платформи та якого формату створюється контент.
Снек-контент
Коротким відео додає популярності аудиторія TikTok та Instagram Reels. Сучасна людина з кожним роком дедалі гірше фокусує свою увагу на форматах із довгим хронометражем, натомість короткі відео цю увагу ловлять та утримують. Іншою стороною такого «снек-контенту» є популярність його виробництва. Пост у ваших соцмережах в рідкісних випадках житиме довше ніж добу. Тому важливо регулярно бути в ефірі, не допускати тривалого мовчання та оперативно
Серіальний сторітелінг
Серіальний сторітелінг – це формат із довгим хронометражем, який наразі знайшов своє місце та легко уживається з форматами з коротким хронометражем. Розкажіть про свій бренд за допомогою серії історій зі спільним сюжетом та тими самими героями. Коли контент виходить регулярно та має спільну тематику, бренд набагато легше запам’ятовується й вибудовує потрібний імідж.
Інтерактивне відео
Цей формат однозначно заслуговує на те, щоб стати окремим самостійним трендом завдяки своїй багатогранності та потенціалу. Він є повноцінним каналом продажів e-commerce із функціоналом миттєвої оплати, в якому відкриваються нові можливості для креативу, нестандартне подання продукту з можливістю його придбати, додаткові можливості – колаборації
між брендами та лідерами думок.
Тихі відео
Враховуйте, що аудиторія з максимальною ймовірністю не буде вмикати звук або підвищувати гучність, щоб подивитися ваш ролик. Як мінімум через те, що контент часто вживається на ходу. Використовуйте субтитри, детальні описи та інші доступні тактики, щоб донести свої повідомлення без значних втрат. До речі, старі добрі GIF оптимально відповідають цим критеріям.
Анімація та моушин-дизайн
Моушн використовується практично в усіх сферах – від лаконічної анімації в додатках до повноцінних рекламних роликів. Навіть консервативні організації, які ніколи не відрізнялися креативними комунікаціями, почали вдаватись до моушн-дизайну, щоб зробити комунікацію більш живою.
Візуальні тренди в дизайні та фото
Гігантський текст
Використання великих за розміром написів знову стає популярним серед дизайнерів.
Це не просто збільшення розміру шрифту, а пропорції тексту, що зростають із року в рік.
У 2023-24 році такі тексти напевне будуть популярні серед брендів.
Повернення у 90-ті
Коли здається, що в сучасному світі не відбувається нічого хорошого, залишається тільки ностальгувати за старими добрими 90-ми. Готичні шрифти, неонові кольори, хвилеподібна геометрія знову стають мейнстримом.
Антидизайн
Коли здається, що в сучасному світі не відбувається нічого хорошого, залишається тільки ностальгувати за старими добрими 90-ми. Готичні шрифти, неонові кольори, хвилеподібна геометрія знову стають мейнстримом.
Укійо-е
Протягом багатьох років дизайнери шукали способів оживити пласкі векторні зображення, нав’язувані стандартами цифрового дизайну. Дизайнери у 2022 році шукають натхнення у першопроходців плаского дизайну, особливо у митців укійо-е періоду Едо в Япон її. Упродовж 300 років художники укійо-е зображали все, від пейзажів та місцевих знаменитостей до міфічних сцен у стилізованій площині.
Естетика натуральності
Стійкий розвиток, єднання з природою, турбота про навколишнє середовище, екоактивізм. Це не нові явища в соціальному житті, і вони знаходять своє місце також і в дизайні. Використовуйте приглушені кольори, природну геометрію, мінімум ефектів. Будьте природними й лаконічними.
Ескапізм
Примусова самоізоляція стала причиною масових втеч на природу, а потім породила серію дизайнів, що передають ескапізм у чистому вигляді. Його привабливість полягає не тільки в самому відчутті втечі, але й у присутній фантастичній складовій.
Турбота про планету
Занепокоєність станом технології та змінами клімату давно вже на порядку денному. Минулий рік був багатий на повені, пожежі та інші стихійні лиха, що привернуло увагу громадськості до глобальних проблем.
Скляні структури
Скляне оформлення, картинки, допомагають звернути увагу користувача. Такий тренд дасть змогу показати, що бренд йде в ногу з сучасним графічним дизайном, який можна бачити в продуктах таких гігантів, як Windows.