Стартап дня: інструмент організації роботи невеликих команд Tracy

Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

Tracy допомагає організувати роботу невеликих команд і бізнесу, коли потрібно бачити, хто чим займається, де знаходиться, знати свої завдання, мати архів і зручний пошук.

Засновники та команда стартапу

Засновник стартапу — Дмитро Сікорський. Якщо порахувати людей, що так чи інакше залучені, то, мабуть, 7. Наразі нам потрібен контент-менеджер, оскільки просування продукту бачимо здебільшого через контент.

Про що стартап

Tracy допомагає організувати роботу невеликих команд і бізнесу: встановлення вікон, сервіс кондиціонерів, заправка картриджів, підтримка користувачів, доставка тощо. Тобто коли є декілька різних відповідальних за, наприклад, замовлення чи заявку (менеджер, кур’єр, майстер тощо), потрібно бачити, хто чим займається, де знаходиться, знати свої завдання, мати архів і зручний пошук. Найголовніше, що можна дуже гнучко налаштувати, яка саме інформація про конкретне замовлення доступна менеджеру, а яка — кур’єру. Можна показувати чи приховувати окремі поля в залежності від стану замовлення. Це відрізняє нас від наявних продуктів.

Також це сховище для будь-яких даних, що можуть бути пов’язаними між собою. Окрім замовлень чи заявок можна зберігати клієнтів, товари, послуги чи будь-що інше, та завдяки різним способам відображення цих даних взаємодіяти з ними по-різному: перетягувати на канбан-дошці, планувати графік на календарі, оптимізувати логістику на мапі, будувати графік із сумою замовлень по днях чи аналізувати середній час, який замовлення знаходиться у кожному зі станів.

Яка модель монетизації

У нас є безкоштовний тарифний план, який підійде тим, у кого невелика кількість замовлень, а є платні з щомісячною оплатою. Плани відрізняються лише обсягом доступних ресурсів, функціонал скрізь однаковий.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

На MVP пішло трохи менше року, якщо рахувати з моменту початку роботи над сценаріями користувача і прототипами. Оскільки це вже не перший наш проєкт, очевидних помилок ми спробували уникнути: почали з вивчення ринку, конкурентів, підрахунків, потім думали про концепцію, робили прототипи інтерфейсів, і лише потім перейшли до розробки.

Як виникла ідея створити стартап?

Ідея виникла в процесі міркувань і розбору помилок попереднього стартапу, який ми нещодавно перед тим продали. Також одна книжка дуже допомогла. Стало очевидним, що в нашому випадку, маючи достатньо обмежені ресурси, наші продукти мають бути невеликим та дуже сфокусованими на вирішенні конкретних завдань простим способом, з низьким порогом входження і мінімальним часом старту використання для користувачів, в ідеалі зовсім не потребувати підтримки, не мати перешкод для масштабування на весь світ і бути одразу на нього націленими.

А сама ідея була очевидною через те, що багато звернень до нашої компанії було саме від представників невеликого бізнесу, яким необхідно якось спростити та організувати повсякденну роботу. Частіше за все розробка специфічного інструменту, навіть простого, для них надзвичайно дорога, а використання наявних систем автоматизації — заскладне. І от у процесі роздумів прийшло розуміння, як це зробити просто й достатньо універсально.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

У нас у табличці є 39 конкурентів, подивились ми значно більше. Багато де можна вести замовлення, навіть просто у Trello. Але придумана нами система налаштування доступу унікальна, вона з одного боку проста (можна просто вказати, у якому стані, наприклад, замовлення хто і що може бачити чи редагувати), але з іншого боку вона дозволяє налаштувати цікаві сценарії, коли, наприклад, поля з’являються і зникають при проходженні по станах, і вибір цих полів такий, що по суті можна без програмування налаштувати для себе робочий інструмент (там є і мапа, і штрихкоди тощо).

Також, різні способи відображення даних (репрезентації) дозволяють дивитись (і взаємодіяти) з даними під різними кутами зору: на дошці, діаграмі Ґанта, календарі, мапі, графіках.

Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?

Нам не спало на думку проаналізувати конкурентів, яких уже немає. Деякі з тих, що ми дивились, виглядали старими чи закинутими. Вони мали складні налаштування, поганий інтерфейс, не мали застосунків для всіх популярних платформ.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Ринок для нашого продукту — увесь світ. Він орієнтований на достатньо масову нішу: мікро та малий бізнес (але може використовуватись будь-де і як додатковий допоміжний інструмент). А час слушний, так як усі звикли до комунікації через смартфон, і дуже зручно, виходячи на роботу зранку, бачити там всі свої завдання на сьогодні, фіксувати результати їх виконання, отримувати сповіщення. Щоб це не перетворювалось на хаотичний смітник у месенджері.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Орієнтовно $70 000, трохи менш як рік роботи. Фінансуємо проєкт самостійно (силами нашої компанії-розробника UBRAINIANS). Думати над інвестиціями плануємо після підтвердження ідеї і отримання певної кількості користувачів.

Чого вдалося досягти?

На поточний момент пройшло близько двох місяців з моменту запуску й публікації застосунків. Ми сфокусовані на пошуку перших декількох десятків реальних користувачів, щоб отримувати від них відгуки, критику й побажання та доопрацьовувати продукт.

Наразі ще практично не займаємося маркетингом, але регулярно маємо реєстрації, нас знаходять через пошук. Випустили одне оновлення та працюємо над наступним. Очевидні показники для нас — кількість реєстрацій, кількість активних користувачів, кількість користувачів, що обирають платні плани.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук