Stripe знизив внутрішню оцінку з $95 млрд до $63 млрд за рік

Читати на RU

Американський платіжний сервіс Stripe протягом останнього року кілька разів знижував свою внутрішню оцінку. Що це означає, пояснили в Quartz.

  • У березні 2021 року, залучивши інвестиційний раунд від фондів Sequoia та Fidelity, оцінка Stripe виросла до $95 млрд, на той момент це був найдорожчий американський стартап (тепер це SpaceX). Висока оцінка базувалась на так званому пандемійному зростанні всього tech-сектора.
  • Все змінилось у 2022 році, коли в світовій економіці почались проблеми. В липні 2022 року керівництво Stripe знизило свою внутрішню оцінку до $74 млрд.
  • На кінець 2022 року Stripe знову знизив свою внутрішню оцінку, на цей раз до $63 млрд, тобто на 30% менше від оцінки інвесторів. У листопаді того ж року компанія заявила, що буде змушена скоротити 14% працівників.

Важливо розуміти, що внутрішня оцінка не завжди впливає на оцінку інвесторів, оскільки вона потрібна, наприклад, для видачі опціонів співробітникам. При цьому справи у Stripe йдуть непогано: виторг компанії у 2021 році склав $12 млрд, компанія займає 20% американського ринку, поступаючись лише PayPal.

Очікується, що у 2023 році Stripe нарешті міг би вийти на IPO, але в самій компанії цю інформацію поки не коментують і заявляють, що раді залишатись приватною компанією.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук