Стартап дня: універсальна email-дизайн платформа Stripo

Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

Stripo — платформа для дизайну мейлів різної складності без навичок кодування.

Засновники та команда стартапу

Засновник стартапу — Дмитро В команді 70+ людей. Наразі шукають Front-end Angular та Java розробників. Якщо ви не розробник, але бажаєте доєднатись до команди, також відправляйте своє резюме Stripo.

Про що стартап

Stripo — універсальна платформа для no-code дизайну мейлів, яка пропонує понад 1300 готових до використання професійних шаблонів.

Ми в Stripo розвиваємо тренд модульного дизайну, який допомагає автоматизувати процес створення листів та заощадити до 60% часу. Тому незалежно від того, чи є ви email-маркетологом, який використовує drag’n’drop редактор, чи досвідченим дизайнером, який надає перевагу роботі з чистим HTML-кодом, Stripo підійде кожному.

Яка модель монетизації

Freemium, Subscription.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

На MVP пішло 3 місяці, реліз відбувся в лютому 2017 року. MVP повинен займати не більше 3 місяців. Також бажано, щоб розробка сайту та маркетингова кампанія були розпочаті ще до MVP. Stripo не перший продукт, яким займалась команда. Тому, завдяки досвіду, значних помилок не було. Що ми зробили з важливого:

  • Одразу проводили інтерв’ю з клієнтами з глобального ринку, на який цілились, та не витрачали час на локальний;
  • Долучили до створення продукту найкращих розробників;
  • Почали займатись маркетингом задовго до MVP.

Як виникла ідея створити стартап?

Ідеєю, яка згодом стала нашою місією, було створення стандарту в email-маркетингу. Ми хотіли змінити досвід користувачів в роботі з листами — створити революційний продукт, який допоможе маркетологам думати про маркетинг, а не витрачати час на створення листів, а користувачам — отримувати красиві, адаптивні та професійно задизайнені листи.

Спочатку ми вирішили оновити редактор листів в eSputnik, омніканальній CDP (Customer Data Platform). Продукт вже мав лідерські позиції на той час в Україні. Команда взялась за розробку та оновлення вбудованого в eSputnik email-редактору.

Початкова ідея була створити редактор саме для промо-листів, але згодом користувачі почали створювати звичайні бізнес-листи та експортувати їх в Gmail. Інтеграція з Gmail показала нам, що у редактора є своя окрема аудиторія, яка не зв’язана з eSputnik. Ми усвідомили, що подібний редактор може бути корисним для набагато ширшого кола маркетологів, дизайнерів і команд як окремий продукт. Тому вирішили зробити Stripo незалежним редактором з фокусом на глобальний ринок, який також можна буде інтегрувати в будь-яку CDP чи ESP (Email Service Provider).

Еволюціонувавши з невеликого редактора з обмеженим функціоналом у велику універсальну email-дизайн платформу, Stripo тепер дозволяє своїм клієнтам створювати традиційні HTML-листи та AMP-розсилки.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

В нас три категорії конкурентів:

  • Email-редактори для бізнесу, такі як BEE, Designmodo, Unlayer, Chamaileon.
  • Інструменти, інтегровані в процеси й інфраструктуру ентерпрайз-компаній. Як приклад, Stensul.
  • Платформи, які забезпечують високоефективне створення шаблонів електронних листів на льоту з каналів даних і попередньо визначених макетів. Наприклад, Movable Ink.

Більшість вважає, що ми конкуруємо з такими системами як Mailchimp, ActiveCampaing і т.д., проте це не так. Ми їх офіційні партнери та інтегровані з ними. Наразі ми маємо більше, ніж 70 інтеграцій з ESP та поштовими клієнтами, що допомагає користувачам створювати листи з допомогою Stripo та експортувати листи в будь-яку з цих систем.

Ми відрізняємось версткою — листи, створені в Stripo, є більш адаптивними та коректніше відображаються у достатньо проблемних поштових клієнтах, типу Outlook. Також наша унікальна особливість — користувачі можуть одночасно користуватись як і drag’n’drop, так і редактором HTML-коду. Це дозволяє користуватись Stripo як і дизайнерам та маркетологам, так і справжнім email-гікам. Більшість редакторів не дають можливості бачити весь HTML-код листа, і таким чином не дають змоги його редагувати.

Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?

Таких продуктів як Stripo з’являється багато, в середньому п’ять на рік, проте мало хто виживає. Більше за всіх редактори створюють агенції, які мають за мету оптимізувати свою роботу, проте не мають належного досвіду в розробці. Такі редактори або поглинають великі компанії, або до них додають можливість відправки листів і вони стають ще і сервісом розсилки. Як тільки листи починають відправлятися, до цього додається відповідальність і за доставку, і за аналітику та багато чого іншого.

Для стартапу важливо мати фокус. Так скажемо, це один з критеріїв успіху. Для себе ми вирішили, що не будемо розширюватись, а працюватимемо саме над дизайном та створенням листів. Цим і займаємось вже 6 років, що дозволяє нам бути кращими на ринку.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Ринок дуже великий та щороку він продовжує рости згідно звітам незалежних компаній. Автоматизація email-дизайну є одним з трендів у email-маркетингу. $23.95 млрд — саме такої глобальної цінності досягне галузь email маркетингу до 2030 року, згідно Verified Market Research.

Для дизайнерів кодування електронних листів HTML є складним завданням. Їм потрібні прості у використанні інструменти для швидкої розробки електронних листів без програмування. Маркетологи також хочуть займатись маркетингом, а не кодуванням. Вони не хочуть турбуватись за те, як їхній лист виглядає на тому чи іншому девайсі, чи в поштовому клієнті.

Лише деякі ESP, CRM та інші платформи дають користувачам можливість швидко створювати красиві електронні листи. Тому автоматизація email-дизайну наразі є важливим питанням і для багатьох SaaS-продуктів.

Скільки грошей/часу інвестовано?

Stripo — це bootstrap-компанія. Інвесторами стали самі засновники та їхня компанія Ardas Group. На початку витрати сягали $20 000 щомісячно, середній чек був $10 на місяць, а метою — отримати 2000 клієнтів, що платять, за півтора року для самостійного забезпечення команди, яка працює над редактором.

Було вкладено $500 000 до того моменту, коли ми почали заробляти. Трапилось це в 2021 році, загалом процес зайняв 4 роки.

Наразі ми не шукаємо інвестиції, оскільки ми спроможні розвивати продукт самостійно. Проте ми відкриті до знайомства та спілкування з потенційними інвесторами, тому що шукаємо модель, яка дозволить нам умовно за кожен вкладений долар через рік-два віддати п’ять. Тоді ми будемо готові до інвестицій серії А.

Чого вдалося досягти?

  • MRR $350 000 в місяць. Наразі щомісячно ми зростаємо на ~3%. Проте хочемо повернутись до попереднього показника в 10%;
  • NPS 9.9;
  • LTV ~$250 USD;
  • 750 000 зареєстрованих користувачів в 216 країн по всьому світу. У 2022 році ми отримали найбільшу кількість реєстрацій — 210 000;
  • Наразі ми на першому місці по органічному трафіку серед конкурентів — зараз 744 000 користувачів на місяць;
  • Серед наших клієнтів 245 великих брендів, таких як Tesla, HBO, Disney тощо;
  • Наша бібліотека вже містить більше 1200 готових до використання, якісних, адаптивних та задизайнених шаблонів листів;
  • Ми — технологічні партнери Google та Amazon;
  • Stripo — не черговий редактор на ринку; ми стали тим продуктом, за яким слідкують, на який зважають та яким надихаються. Після того як ми перші інтегрували AMP4Email технологію, це почали робити деякі ESP. Якщо на початку розвитку ми дивились на конкурентів та таким чином удосконалювали наш функціонал, то зараз слідкують за нами та додають ті функції, які появляються у нас. Наразі ми диктуємо тренди, впроваджуємо інновації в email-маркетингу та формуємо індустрію по всьому світу;
  • Нас запрошують як спікерів на такі масштабні конференції як Mailcon, Email Expo, EMAS NU, Google AMP Fest, TechCrunch Disrupt тощо.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук