14 вересня 2021 року компанія Apple провела чергову презентацію нових гаджетів. Серед іншого показали й чотири нових смартфони лінійки iPhone 13. Звісно, усе стало ще потужнішим: камера, екран, продуктивність та багато іншого.
В анонімному опитуванні редакція AIN.UA дізналася, скільки серед читачів фанатів Apple. Як з’ясувалося, понад 20% респондентів куплять новий iPhone, натомість 40% уже користуються гаджетом від Apple і не мають наміру оновлювати модель.
Дослідження: в опитуванні взяли участь 310 читачів AIN.UA. Вони відповідали на закриті та відкриті запитання на тему. Нижче наведено результати дослідження.
«А ви купуватимете новий iPhone?»
- Згідно з відповідями респондентів, 21,6% точно куплять новий телефон від Apple. При цьому 12,3% поки що розмірковують щодо покупки.
- Цікаво, що понад 42,6% вже користуються iPhone та не мають наміру оновлювати модель найближчим часом.
- 23,5% опитаних відзначили, що не є фанатами Apple і віддають перевагу іншим виробникам.
Ті, хто не користується технікою Apple, здебільшого вибирають смартфони Samsung і Xiaomi. Водночас опитані, які хочуть купити новий iPhone 13, зачекають, поки смартфон впаде в ціні. При цьому багато хто зважується на покупку тому, що особистий смартфон застарів. Лише деякі назвали оновлені функції iPhone 13 як причину замінити телефон.
Серед основних причин, з яких респонденти не купуватимуть iPhone 13:
- завищена вартість;
- несуттєве оновлення характеристик у порівнянні з попередніми моделями;
- особистий телефон задовольняє всі потреби.
«Якщо ви не фанат Apple, розкажіть чому?»
«Компанія боїться експериментів. Вона не хоче розвивати технології. Вона виховує ціле покоління споживачів, які щороку купуватимуть такий самий телефон, але на $100 дорожчий за попередній».
«Мене дратує культ компанії Apple. Їй та її продуктам приділяється дуже багато уваги. Пристрої на iOS мають лише близько 16% ринку в Україні, а презентація подається як якась значна подія. Вибір пристроїв Apple, ІМХО, здебільшого неосмислений і базується на потягу до показухи або на прагненні належати до якогось ефемерного елітарного клубу власників Apple».
«Не фанат, подобається й Android та iOS. Вибираю iPhone, тому що завжди пропонується кращий сервіс. Я з’ясував, що для iPhone легше знайти якісний ремонт, часто програми спочатку з’являються для iOS і лише потім для Android, а також Apple екосистема змушує».
«Відстають у технологічному плані. Маркетинг на першому місці. Ціна не відповідає наданим можливостям, якщо порівнювати з прямими конкурентами. Фішка Apple – це операційна система».
«Закрита система, багато дрібниць, що дратують, які давно вирішені в Android (наприклад, можливість вибрати: відкривати посилання в застосунку чи в браузері — хто намагався дістатися до якоїсь функції в адмінці ютуб-каналу/фб-сторінки, якої немає в застосунку, той знає який це біль)».
63% респондентів назвали презентацію нових гаджетів Apple «слабкою». При цьому 30% з них відзначили, що «очікували більшого».