Комунікація з аудиторією через соцмережі – один з важливих критеріїв для просування бізнесу. Керівникам закладів варто потурбуватися про окремого працівника, який відповідатиме за цей напрям, а саме: SMM-менеджера. Якщо цим займатиметься кваліфікована людина, є шанс збільшити охоплення, правильно й ефективно використовувати рекламний бюджет й сприяти активному розвитку компанії.

Про це пише видання Entrepreneur Engine й виділяє шість причин, чому бізнес повинен мати SMM-спеціаліста. 

Стратегія соцмереж

  • З першого погляду здається, що постити текст та фото – легко. Проте, часто цього не вистачає, щоб збільшити залучення клієнтів, налагодити стосунки з аудиторією, підвищити впізнаваність бренду та збільшити дохід компанії. 
  • SMM-менеджер має спеціальні навички, аби це реалізувати. Адже перш ніж постити контент, він створює стратегію для кожної з платформ, на яких представлений ваш заклад: Instagram, Facebook, LinkedIn тощо.
  • Для написання стратегії спеціаліст зазвичай проводить аудит соцмереж, вивчає та аналізує конкурентів, а також визначає головні ідеї, цінності, візію та місію вашого проекту. 
  • Після цього він складає контент-план й пропонує інші способи для просування бізнесу. Це може бути як органічний розвиток, так і платні реклами, таргет, колаборації з іншими бізнесами.

Швидка зміна алгоритмів

  • Щоб адаптувати стратегію та контент-план під новинки, людина, як займається соцмережами повинна бути обізнана в їх особливостях. 
  • Крім того, коли з’являються нові тренди, кваліфікований спеціаліст знатиме, як швидко адаптувати бізнес під концепцію. Наприклад, SMM-спеціаліста проаналізує, чи варто вашому закладу виходити в TikTok, і як це зробити. 

Кожен працівник на своїй позиції

  • Якщо соціальними мережами вашого закладу займається будь-який працівник чи ви, на це витрачається значно більше часу, аніж коли це робить спеціаліст. 
  • Аби залишатися конкуретним на ринку, або ж виділятися з-поміж конкурентів, кожен працівник вашого бізнесу повинен виконувати завдання, в яких він добре обізнаний.

Постійне залучення

  • Аби не тільки залучити, а й втримати увагу аудиторії до вашого бізнесу, повинна бути постійна комунікація з клієнтами: відповідати на позитивні чи негативні коментарі, відповідати на питання тощо.
  • Наприклад, якщо вашими соцмережами займається офіціант чи інший працівник, який відійшов виконати свої основні обов’язки, а в діректі клієнт довший час чекає відповіді на питання.
  • SMM-спеціаліст стежить за такими запитами й підтримує постійний зв’язок з аудиторією. 

Аналітика та звітність

  • Крім того, що SMM-менеджер працює над стратегією, контент-планом, комунікацією з аудиторією, він ще й регулярно вивчає аналітику та надає звітність своєї роботи.
  • Бачачи ефективність виконаної роботи у цифрах, SMM-менеджер може виключити неефективну рекламу, заощадивши гроші, чи по-іншому подати контент.
  • Проводячи аналітику, SMM-спеціаліст також може бачити, коли ваша аудиторія найбільш активна, й адаптуватиме час постингу відповідно до цього.

Залучення нової цільової аудиторії

  • Можливості SMM-менеджера невичерпні, але один з них – розуміння того, як вийти на інший ринок та залучити нову цільову аудиторію.
  • Це насправді можна зробити завдяки платній рекламі, але утримання нової аудиторії на довгий час – завдання не з легких.