Apple витрачає $50 млн щороку на свої презентації. Що робить їх такими особливими?

Щороку Apple витрачає понад $50 млн на свої івенти та презентації. Професійний відеодетектор Саюджа Гупта провів тижні, аналізуючи стиль редагування відео від Apple, щоб зрозуміти, що робить їхні події такими привабливими для перегляду. Врешті решт, він знайшов та поділився у своєму Twitter вісьмома прийомами редагування, які використовує компанія. А редакція AIN.UA зробила переклад.

«ВАУ-ефект»

Необхідно викликати у глядачів відчуття «Вау». Те відчуття, коли вони відчувають задоволення від перегляду відео. Використовуйте все, що у ваших силах, щоб ваші глядачі відчули, що їм варто переглянути його ще раз.

Зробіть продукт зрозумілим

Apple має чітке позиціювання, ви ніколи не побачите професійного спортивного гравця в їхніх заставках чи подіях, Але ви завжди будете бачити: Музикантів, відеоредакторів, графічних дизайнерів. Це базується на тому, що Apple має чітке позиціювання — вони створюють продукт для креативного класу. Висновок: ніша має значення.

Візуалізуйте

Використовуйте якомога більше візуальних ефектів. Apple включає багато візуальних ефектів, щоб зробити презентацію більш динамічною та привабливою. Так, у вас немає мільйонів, щоб витрачати на художників анімації. Але ви можете витратити час на вивчення After Effects, чи не так?

Ви чуєте це?

Чи то їхні фізичні продукти, чи відео, Apple занурює вас у свої звукові ефекти. Apple використовує музику та звук, щоб викликати емоції та підтримувати зацікавленість глядачів протягом усієї презентації. Вони створили музику з усіх звуків своїх пристроїв.

Типографіка

Типографіка є важливою частиною лейтмотивів Apple. Вони використовують креативну типографіку, щоб зробити свої презентації більш цікавими та такими, що запам’ятовуються. Ви також можете використовувати їх у своїх відео, оскільки MotionVFX створив плагін з анімації Apple Title.

Переходи

Одне, що ви всі не зможете заперечити, це той факт, що Apple Keynotes має найкращі переходи всіх часів. І повірте мені, справа не лише в їхній штаб-квартирі вартістю $5 млрд, йдеться про їхню творчість. Надихайтесь і використовуйте якомога більше плавних переходів у своїх відео.

Простота

Будьте надзвичайно простими. Два десятиліття тому Apple розміщувала рекламу, яку могли зрозуміти лише люди з NASA. Тепер учень 2-го класу може дивитися їхню рекламу і плакати цілу ніч, щоб змусити своїх батьків купити новий пристрій. Простота ваших відео = клієнти, які ви отримуєте.

Перфекціонізм

Звертайте особливу увагу на деталі під час редагування відео. Apple ніколи нічого не випускає з уваги та приділяє увагу навіть найдрібнішим деталям. Це допомагає їм щоразу створювати ідеальну презентацію.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук