Nokia змінює логотип, що символізує зміну стратегії

Компанія Nokia вперше за майже 60 років змінює фірмовий стиль свого бренду разом із новим логотипом. Тепер виробник телекомунікаційного обладнання зосередиться на агресивному зростанні, пише Reuters.

Зображення: Nokia
  • Новий логотип складається з п’яти різних елементів, які утворюють слово NOKIA.
  • Такий перезапуск ініціював новий генеральний директор Пекка Лундмарк, який прийшов у 2020 році. Він розробив стратегію з трьох етапів: перезавантаження, прискорення та масштабування.
  • Зараз Лундмарк сказав, що починається другий етап.

Чому це цікаво?

Великі технологічні компанії співпрацюють з виробниками телекомунікаційного обладнання, такими як Nokia, щоб продавати приватні мережі 5G і обладнання для автоматизованих заводів клієнтам, переважно у виробничому секторі. Nokia планує проаналізувати шляхи розвитку різних бізнесів і розглянути альтернативні варіанти.

«Сигнал дуже чіткий. Ми хочемо працювати лише з тими компаніями, в яких ми бачимо глобальне лідерство», – сказав Лундмарк.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук