95% читачів припинили користуватися Clubhouse, 77% не встановлять програму на Android. Опитування AIN.UA

Читати на RU

У грудні 2020 року в Україні голосно заговорили про Clubhouse — голосовий чат, до якого можна потрапити лише з інвайтом. Попри те, що програма працювала лише на iOS, вона швидко стала популярною — спікери почали збирати тисячі слухачів, а інвайти навіть продавали за гроші. До речі, з моменту заснування стартапу його оцінка зросла до $4 млрд, він залучив понад $100 млн, але даних про останній раунд немає. Однак через кілька місяців «кімнати» почали пустіти. Попри це Clubhouse анонсував появу версії на Android, яка запрацювала в травні 2021 року.

Редакція AIN.UA провела опитування серед читачів та з’ясувала, наскільки Clubhouse, про який стільки говорили, популярний в Україні зараз. Нижче наведено результати опитування.

Дослідження: анонімну форму наповнили 517 читачів AIN.UA. Вони відповідали на поставлені редакцією закриті запитання, а також поділилися думкою про застосунок Clubhouse.

  • Як показало опитування, 70% респондентів встановили програму під час хайпу, який припав на грудень-січень 2020 року.
  • 99,2% опитаних скористалися інвайтами, отриманими від друзів. 0,8% — купили запрошення в інших користувачів.
Зображення в матеріалі: AIN.UA
  • Серед користувачів Clubhouse лише 8,3% слухали «кімнати» часто. 28,9% зазначили, що заходили до застосунку щодня. Ще рідше Clubhouse відкривали 41,5% респондентів.
  • Серед користувачів голосового чату 9,2% хоча б раз створювали власні «кімнати». Інші були слухачами.
  • У травні 2021 року, через 6 місяців після появи Clubhouse, застосунком в Україні фактично не користуються. 43,9% респондентів розповіли, що видалили Clubhouse, 51,1% — не видаляли, але користуватися програмою припинили.
  • Про те, що користуються с рідко, заявили 4,1% опитаних читачів.
  • Серед користувачів Android 76,6% зазначили, що не планують встановлювати Clubhouse після появи програми в Google Play.
  • 5,5% вказали, що завантажать Clubhouse на Android.

Що ви думаєте про Clubhouse?

«Виробництво якісного контенту йде шляхом деградації… Щоб написати цікавий матеріал, треба бути як мінімум грамотним і вміти висловлювати свої думки. Перехід до «відосиків» прибрав вимогу до грамотності, але залишилися хоч якісь вимоги до вмінь та старань. Формат Clubhouse знизив вимоги до створення контенту практично до нуля».

«Сам концепт Clubhouse – чудова ідея під час карантину. Насправді принцип його роботи мало чим відрізняється від звичайних конференцій, які ми звикли відвідувати офлайн. Є доповідач, є залучена аудиторія. Але ексклюзивності чи кілер-фічі у Clubhouse не було чи, точніше, уже немає. Ідея лежала на поверхні, тож реалізація аналогічної «Клабхаусу» функціональності в Telegram звело нанівець необхідність встановлювати «Клабхаус». Можливо, як кілер-фічу слід було залишити і навіть ускладнити систему інвайтів і зробити «Клабхаус» чимось на кшталт закритої тусовки, але бажання залучити якнайбільше людей негативно позначилося на майбутньому цього проєкту».

«Застосунок з великим потенціалом. Добре, що немає прихованих «кімнат», немає монетизації, немає реклами, оплати за щось тощо (такого, що набридло в соціальних мережах і в принципі в більшості застосунків). Хотілося б записувати записи та шерити з тими, хто брав участь або хоча б поставив нагадування про подію.

«Напевно Clubhouse влив купу грошей у рекламу. Певний час про нього говорили і писали всі. Але мені цей формат зовсім не цікавий. Думаю, багато хто встановив, щоб подивитися і спробувати. Випробування часом Clubhouse не пройшов. Якщо продукт поганий, жодна реклама не допоможе».

«Щоб отримати користь від прослуховування спікерів «кімнати», треба нічого не робити і лише слухати їх, як на офлайн-конференціях, що забирає багато часу. Якщо ж слухати просто фоном — це як радіо в авто, «ні про що».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук