«Цитрус» поєднали українські традиції та сучасну техніку у новій концепції. Як їм це вдалось?

Цьогорічну весну «Цитрус» зустрів незвичною для мережі комунікацією. Ми побачили народні мотиви та звернення до традицій, які виражалися у всьому: креативах, текстах, фотографіях та навіть дизайні нового магазина, який відкрився 5 березня у Львові. 

«Цього року ми заглибилися в історію та вирішили розпочати цикл весняних свят у День Явдохи. Раніше у цей день зустрічали перших пташок і раділи відродженню природи. Зараз ми так само радіємо поверненню весни, тому мережа «Цитрус» на честь цього дарує знижки до 75%, які діятимуть з 2 до 14 березня», — поділилася Валентина Комарова, маркетинг-директорка «Цитруса».

Початком весняної акції обрали день Явдохи не дарма. Здавна він святкувався нашими предками гуляннями, обрядами та веснянками. «Цитрус» вдало використав те, що об’єднує всіх українців зараз, – традиції минулого та мрії про Україну майбутнього: вільну, квітучу, оновлену. 

Особливо яскраво це було видно на відкритті флагманського магазина у Львові. Його оформлення поєднує традиційну символіку з сучасною технікою та ґаджетами, на яких спеціалізується ритейлер.

Реалізуючи принцип маркетингу 360, «Цитрус» всюди створив атмосферу етно-сучасності: в магазинах, месенджерах, соцмережах та рекламних комунікаціях. Наприклад, їх Instagram зараз виглядає особливо по-весняному з фотографіями техніки на фоні перших квітів та свіжої трави, вкритої росою.

А магазини прикрашені зображеннями соковитої зелені.  

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук