Як змінився рейтинг CRM в Україні за час війни у 2022 році

2
Читати на RU

Рік тому на українському ринку CRM лідирували російські сервіси – в першу чергу це Bitrix24 та AmoCRM. Українська CRM — SalesDrive в 16 разів поступалася російському лідеру Bitrix24. 

Що змінилося за рік після початку повномасштабної війни з Росією?

Чи змогли українські користувачі перейти з російських CRM на українські? Поки що – ні.

Доля ринку українських CRM зросла у 2,5 раза, але поки цього не достатньо щоб випередити російські системи:

Популярність (грудень 2021)Популярність (грудень 2022)
Українські CRM7%18%
російські CRM74%53%
Інші CRM 19%29%

Станом на грудень 2022 в Україні найбільш популярні наступні CRM:

 CRMГрудень 2022Грудень 2021Зміна за 2022 рік
1Bitrix2427 40062 000-56%
2Zoho11 39013 150-13%
3SalesDrive (Україна)5 1903 800+37%
4SalesForce4 4408 180-46%
5Мой склад3 2908 820-63%
6AmoCRM2 81011 110-75%
7Pipedrive2 2702 030+12%
8Odoo2 0402 010+1%
9Tallanto1 9202 940-35%
10Creatio (Україна)1 8301 810+1%
11KeepinCRM (Україна)1 800760+137%
12LP CRM (Україна)1 5401 050+47%
13Мои туристы1 0206 990-85%
14YCLIENTS4906 620-93%
15Perfectum (Україна)460350+31%
16TradeEVO (Україна)280390-28%
17retailCRM2401010-76%
Популярність систем оцінювалася відповідно до кількості брендових запитів з України в Google, джерелом є Google Ads Keyword Planner. Ця статистика є в загальному доступі, ї будь-хто може її перевірити

Переможці та аутсайдери

Ринок CRM в Україні через війну впав майже вдвічі. Але деякі компанії втратили 80% клієнтів, тимчасом як інші значно збільшили кількість клієнтів.

  • Українські CRM попри війну наростили кількість клієнтів. Українська CRM SalesDrive – обігнала російську AmoCRM і вирвалася на 3-тє місце. KeepinCRM – виросла понад вдвічі.
  • Російські CRM втратили понад 60% клієнтів в Україні. AmoCRM, retailCRM, YCLIENTS – втратили понад 75%.

Як перейти на українську CRM

«Ми робимо все, щоб перехід на нашу CRM був максимально простим і швидким для клієнта», – каже керівник CRM SalesDrive Олексій Стеклов

Стартове впровадження CRM SalesDrive – безкоштовне для клієнта:

  • Безкоштовний тестовий період.
  • Безкоштовна допомога в налаштуванні інтеграцій з сайтом, Prom, Rozetka, «Новою Поштою» і «Укрпоштою», SMS, телефонією, Instagram, Facebook, Viber, Telegram.
  • Безкоштовна допомога в імпорті клієнтської бази зі старої CRM.

Також функціональність CRM-системи повинна бути кращою за російські аналоги. Лише за 2022 рік CRM SalesDrive додала величезну кількість інтеграцій і нових функцій:

  • Інтеграції з чатботами і месенджерами: Viber, Telegram, Instagram, Facebook.
  • Чат-віджет на сайт від SalesDrive.
  • Інтеграції з еквайрингами: WayForPay, Liqpay, Монобанк-еквайринг.
  • Інтеграції з маркетплейсами: Kasta, eBay.
  • Інтеграції сайтами і CMS: Shopify, Weblium, PrestaShop.
  • Інтеграції сервісами SMS: SMS Club, AlphaSMS, SMS-fly.
  • Масове створення ТТН.
  • Масове створення і фіскалізація чеків.
Залишити коментар

Коментарі | 2

Пошук