IT-команда NIX з України потрапила в рейтинг кращих аутсорсерів світу

Global Outsourcing 100 вже вчетверте відзначили NIX у своєму рейтингу визнаних аутсорсерів.

Перелік складає міжнародна асоціація IAOP на основі відгуків клієнтів з усього світу. Журі оцінюють інноваційність рішень компаній, наявність сертифікацій, нагород та соціальних проєктів. Спираючись на цей рейтинг, замовники можуть обирати надійних і найбільш досвідчених партнерів для своїх проєктів.

Окрім IT-індустрії, до рейтингу входять компанії з нерухомості, адміністрування, керування капітальними активами, фабричного виробництва та логістики.

Цьогоріч у Global Outsourcing 100 увійшли 13 українських IT-компаній, а також міжнародних аутсорсерів з офісами розробки в Україні. Серед них — розробники NIX.

 «Ми щиро вдячні IAOP за довіру і цю почесну відзнаку. Це вагоме підтвердження професіоналізму Ніксових фахівців. Кожен із нас завжди відданий своїй справі, а подібні відзнаки мотивують і надихають ще більше.

Як і раніше, клієнти обирають нас за NIX approach, тобто «Ніксовий підхід». Це насамперед про нашу залученість. Фахівці NIX почуваються максимально причетними до проєкту. Ми дивимося на проєкт з різних сторін. Завжди пропонуємо альтернативні рішення. І що важливо — не соромимося ставити незручні питання. Адже щиро хочемо допомогти клієнту зробити його бізнес кращим. Подібна небайдужість якраз і сформувалась для клієнтів у той самий NIX approach», — Анна Воробйова, Head of Business Development в NIX.

NIX переважно спеціалізуються на IT-проєктах у сферах healthcare, fintech, edtech, фармацевтики та логістики. Водночас айтівці наголошують: вони готові до співпраці в будь-яких напрямах. Так, минулого року команда відкрила новий для себе бізнес-домен — благодійність. Зокрема, втілили декілька проєктів для українських, британських та американських клієнтів. Також запустили нові послуги — digital marketing та service now (автоматизація робочих процесів, управління клієнтськими сервісами та проєктами).

«Відтепер ми не лише розробляємо продукт «під ключ» — починаючи з бізнес-аналізу ідеї, дизайну та закінчуючи тестуванням і DevOps-підтримкою. Також можемо супроводжувати проєкт маркетингово. Тобто розробити маркетингову стратегію, створити рекламну кампанію, seo, SMM контент для будь-яких соцмереж. Думаю, це чудове доповнення для наших клієнтів. Сьогодні багато бізнесів потребують додаткових продажів, й інструменти digital marketing допоможуть із цим», — Анна Воробйова.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук