Як «Термінал» від ПриватБанку полегшує життя

додаток забустив магазину продажі на 17 %

З початком блекаутів перед українським бізнесом постало багато проблем: як живити обладнання, як освітлювати приміщення, як приймати платежі від клієнтів. Останній пункт — один із найбільш болючих.

Адже, за даними НБУ, українці все більше відвикають від готівки, платять у кав’ярнях, магазинах, перукарнях та мережах картками чи смартфоном. І навіть війна не змінила цієї звички. Українські покупці настільки звикли платити без готівки, що часом навіть відмовляються від покупки, якщо немає світла, і відповідно, немає можливості заплатити карткою чи смартфоном.

Рішення є. Коли немає світла, але є мінімальний мобільний інтернет — допоможуть сервіси, що перетворюють будь-який смартфон на платіжний термінал. Один із популярних додатків для цього, POS-термінал у смартфоні — «Термінал» від ПриватБанку.

AIN.UA разом із ПриватБанком та підприємцями, що користуються цим додатком, розповідає, що цей сервіс уміє, як може допомогти бізнесу та збільшити продажі.

про термінал

Що таке «Термінал» і що він уміє

Додаток «Термінал» — це один із багатьох інноваційних сервісів еквайрингу від ПриватБанку. На ринку він працює недавно, проте уже має солідну користувацьку базу, і вона дедалі зростає, адже бізнесу потрібні швидкі та зручні рішення для проведення оплат.
1

Легкість у використанні

Якщо коротко, будь-який підприємець зі смартфоном на Android 8.0 або вище та з NFC-чіпом може завантажити додаток «Термінал» і перетворити звичайний смартфон на POS-термінал.

2

Зручність

Ним уже користуються тисячі ресторанів, магазинів, кав’ярень та іншого малого бізнесу по всій Україні. А через блекаути їх стало ще більше. Як повідомляють у ПриватБанку, за листопад 2022 року кількість користувачів «Терміналу» зросла на 25 %, а кількість оплат картками та гаджетами — на 30 % порівняно із попереднім місяцем.

Це зростання зрозуміле, адже коли у продавця немає світла, але є хоч якийсь інтернет, все, що йому потрібно: встановити додаток на смартфон — і можна приймати оплату від клієнтів.

3

Доступність

Щобільше, цей застосунок стає у пригоді тим бізнесам, що працюють на звільнених від окупантів територіях, там, де є перебої зі світлом та поки не налагоджена банківська інфраструктура. Наприклад, після квітня 2022 року (коли окупаційні війська відступили з Київської області) кількість підприємців, які почали приймати платежі у додатку «Термінал», за даними банку, зросла вдвічі, а обсяг проведених оплат — вдесятеро.

ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ДОДАТОК ЗАВАНТАЖИЛИ ІЗ GOOGLE PLAY, ВИКОРИСТОВУВАТИ ЙОГО — ПРОСТО. АЛГОРИТМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАЙМАЄ УСЬОГО КІЛЬКА КРОКІВ:
01.

Ввести номер телефону, з якого продавець прийматиме оплату, і натиснути «Увійти», та ввести пароль із SMS.

02.

Натиснути «Зареєструвати магазин» та внести необхідну інформацію для реєстрації.

03.

Ввести суму товару чи послуги, та за потреби вказати призначення платежу. Та натиснути «Прийняти платіж карткою».

04.

Приймаючи перший платіж, потрібно завантажити tapXphone та ввести два коди з SMS (це потрібно лише для першого платежу).

05.

Після цього можна прикладати картку чи гаджет з безконтактною оплатою до смартфона з «Терміналом»: він автоматично проведе оплату.

06.

Якщо натиснути «Поділитися», можна буде відправити покупцеві чек на e-mail або месенджер.

Після цього клієнти зможуть оплачувати послуги магазину чи іншого бізнесу, просто прикладаючи картку чи гаджет до смартфона продавця. Це — зручне рішення не лише для ритейлу, а для бізнесів, які працюють із доставкою, адже «Термінал» можна встановити на смартфони кур’єрів.
01.

Додаток вигідний, адже не вимагає абонплати. При користуванні магазин сплачує лише невелику комісію за еквайринг — 1,3 %.

02.

Додаток працює швидко. Щоб його встановити та налаштувати, знадобиться всього кілька хвилин. А запустити його на смартфоні та почати приймати платежі — хвилина часу.

03.

Додаток також зручний: адже його може використовувати будь-який співробітник магазину чи іншого бізнесу, в якого є Android-смартфон: кур’єр, адміністратор, продавець, водій. Власнику бізнесу просто потрібно надати їм дозволи на приймання оплати.

Але найголовніше: він полегшує бізнесам життя і бустить продажі. Як саме — розповідають самі підприємці.

tufi shop

Як «Термінал» допомагає бізнесу

Мережа магазинів TUFI SHOP продає професійне обладнання для салонів краси. Керівництво магазину доволі давно думало про безготівкову оплату. Ольга Батюк, керівниця магазину, згадує: коли TUFI SHOP відкривав новий філіал, якийсь час доводилося брати оплату готівкою або на розрахунковий рахунок. Це було незручно: не всі покупці носять при собі готівку, а при оплаті на р/р дуже довго чекати підтвердження платежу від бухгалтерії.

Тож магазин вирішив спробувати «Термінал» у роботі, і результати їм сподобалися. Ольга розповіла AIN.UA про вибір додатка та роботу із ним.

Чому бізнесу варто спробувати «Термінал»

До встановлення додатка, магазин TUFI SHOP буквально втрачав тих клієнтів, які під час відключень світла не могли провести безготівкові оплати. Ця ситуація знайома багатьом продавцям. «Термінал» працює у блекаути, все, що йому потрібно для роботи: смартфон і мобільний інтернет. Він налаштовується за 10 хвилин і приймає оплату миттєво. Якщо вам цікаво спробувати «Термінал» у роботі, зіскануйте код.
До встановлення додатка, магазин TUFI SHOP буквально втрачав тих клієнтів, які під час відключень світла не могли провести безготівкові оплати. Ця ситуація знайома багатьом продавцям. «Термінал» працює у блекаути, все, що йому потрібно для роботи: смартфон і мобільний інтернет. Він налаштовується за 10 хвилин і приймає оплату миттєво. Якщо вам цікаво спробувати «Термінал» у роботі, тисніть на кнопку👇
спробувати «Термінал»

Крім POS-терміналів та додатку «Термінал», ПриватБанк також пропонує низку інших інноваційних сервісів еквайрингу, серед них:

ТЕКСТ
Ольга Карпенко
Фото
Тетяна Бондарюк
Дизайн та верстка
Artycoders
Продюсер
Катя Глущенко
Менеджер
Яна Проценко
Представник Приватбанк
Євген Заіграєв
Менеджер Приватбанк
Марія Соболевська