«Нова пошта» перезапустила послугу безпечних інтернет-покупок «Сейф-сервіс»

«Нова пошта» запустила оновлений  «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Він допоможе продавцям та покупцям надійно взаємодіяти між собою та захиститися від шахрайства. Так, покупцю не потрібно буде робити 100-200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.

В чому суть послуги

Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний додаток «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві. 

Послугу «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти».

Вартість послуги

Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки. 

Як скористатися «Сейф-сервісом»

  • Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку «Нової пошти». 
  • У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс». 
  • Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток «Нової пошти».
  • Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок. 
  • Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.  

Контекст

Це нова ітерація сервісу, який «Нова пошта» запустила ще в 2020 році, але невдовзі відключила через те, що її активно використовували шахраї. Вони відправляли покупцям СМС про несправжні накладні з посиланням на фішингові сайти. Тепер послуга працює виключно через мобільний додаток «Нової пошти», що має унеможливити експлуатацію даної схеми.

«Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. Тобто зараз все інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі – в мобільному додатку Нової пошти. І це додає нам впевненості, що Сейф-сервіс буде безпечним і корисним для продавців і покупців», – зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук