Редис «Азовсталь» і «Буча-Комбуча»: тему війни в рекламі пропонують заборонити

20 березня 2023 року у Верховній Раді зареєстрували законопроект №9128, норми якого забороняють використовувати символіку та неймінги, пов’язані із війною, в рекламі.

  • Цей проект описує випадки, коли символи сучасної війни використовують для просування брендів, зокрема, у сфері роздрібної торгівлі та ресторанах. Таке вживання символіки війни автори законопроекту називають недоречним: це можуть бути і назви постраждалих або окупованих міст, назви трагічних подій, військових вітань тощо.

«Ідеться про реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, продуктів харчування, інших товарів (ТМ Героїчна Буча Комбуча зі смаком цитрусу, насіння редису «Азовсталь» та інші приклади), назви акцій для клієнтів, слогани реклами, які застосовують чи обігрують воєнну тематику у необережний, а подеколи і просто у неприпустимий спосіб» пишуть автори проекту у пояснювальній записці до нього.

  • У зв’язку із цим вони пропонують законодавчо обмежити використання військово-патріотичної тематики при реєстрації ТМ та в рекламі. Зокрема, якщо законопроект набуде чинності, то не можна буде реєструвати як ТМ або використовувати в рекламі позначення:
    • які частково чи повністю відтворюють назви подій, пов’язаних із обороною України від російської збройної агресії;
    • які відтворюють назви населених пунктів, що постраждали від російської агресії;
    • які відтворюють найменування виробників військової техніки та зброї, назви видів та типів зброї;
    • відтворюють назви родів військ або військові вітання тощо.
  • Цю заборону не поширюватимуть на книги, відео та кіно, яке присвячені поточній війні.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук