Особливості просування закладів. Поради та кейси від VAU agency

Просування ресторану чи кафе зараз неможливе без digital-маркетингу. За роки роботи із HoReCa, ми знайшли найбільш ефективну стратегію просування для цієї ніші. У цій статті поділимося досвідом, а також крутими ідеями та інструментами, які допоможуть у просуванні закладів.

Якщо коротко, то успішна стратегія виглядає так: з‘явіться, коли людина голодна. Якщо відбудеться match по часу, страві та оферу, то ви отримаєте транзакцію.

Виглядає просто, але насправді за цим стоїть багато щоденної роботи з трафіком та контентом. 

З чого почати? Перш за все, з упакування профілю

 1. У біо радимо написати ваше позиціювання, адресу + графік роботи.

 2. Додайте хайлайтс: меню, як нас знайти, UGC-контент, атмосфера закладу. Таким чином, користувач зайде на вашу сторінку і буде повністю ознайомлений із брендом. Йому не прийдеться довго шукати про вас інформацію.

 3. Використовуйте свої брендові кольори, шрифти та елементи скрізь: соціальні мережі, етикетки, пакування, вивіски. За допомогою візуальної комунікації, користувач буде запам’ятовувати ваш бренд, що сприяє залученню та утриманню уваги споживачів. Брендбук — це ваше все 🙂

Один із наших кейсів – це Sushi Master. У соцмережах бренду був відсутній єдиний стиль. Тому перше, що ми зробили – це була візуальна комунікація. Бренд став більш послідовним: весь контент став у брендових кольорах та шрифтах, пакування, точки самовиносу, вивіски тощо. Люди стали більше впізнавати бренд.

Було:

Стало:

4. Створюйте свої якорі: це і фірмові слова, емоджі тощо. Це може бути дрібницею, але споживачі запам’ятають ваш бренд із більшою ймовірністю.

Наприклад, бренд Pita Kyiv. За 2 роки співпраці нам вдалось створити справжнє ком’юніті: зі своїми словечками «умамно‎» та «пітотерапія‎», з власними назвами закладів (Пушка, Сага та Васильок), з емоційним «!!1!‎» та фірмовим «Цьом!‎». 

Наступний важливий пункт: створення контенту. Що публікувати закладам?

  • UGC — тобто контент, який роблять ваші гості. Мотивуйте його генерацію різними способами та використовуйте у своїх контент-планах. Один зі способів — дарувати знижку за відмітку в сторіс. 
  • Фокусуйтеся на апетитності фото\відео страв. Food porn завжди актуальний.
  • Регулярність. Постійно будьте на зв’язку у стрічці. Аби вас бачили якомога більше людей, мотивуйте взаємодії з контентом. Частіше за все, для цього достатньо викликати щиру емоцію.
  • Впроваджуйте фірмові рубрики. 

Наприклад, для Venum Sushi ми створили «‎Венум-патруль»‎, на знання меню доставки. Також в колаборації з Альоною готували live-сторіс, де вона наживо спілкувалась з аудиторією, відповідала на питання та анонсувала новинки. Це значно підвищило лояльність до сервісу доставки.

  • Міксуйте контент. Не фокусуйтеся лише на одному типі. Додавайте контент, який продає, показуйте атмосферу закладу, розповідайте про цінності та філософію закладу тощо.
  • Використовуйте в контенті інфоприводи — вони були й будуть в тренді. Вони можуть бути не тільки з ціллю продати, а ще й розвеселити вашу аудиторію. Таким чином ви будете на одній хвилі.

Важливий момент по роботі з інфоприводами – краще зробити швидше, ніж якісно. Бо може таке бути, що скрізь з’явиться ці меми й аудиторії вже не буде цікаво.

Після упакування сторінки та публікації контенту переходимо до просування. Ось деякі важливі моменти.

  • Дуже важливо підключати трафік, бо всі ваші зусилля підуть в нікуди й ваші дописи, регулярні сторіс будуть бачити лише ваші друзі.
  • Варто тримати баланс між фокусом на отриманні першої транзакції та на акумулюванні впізнаваності. 
  • Краще проводити кампанії із різними цілями одночасно. Наприклад, людина зможе дізнатися про вас від улюблених блогерів, а на наступний день побачити цікавий офер в таргеті та зробити замовлення.
  • Не забувайте працювати із базою клієнтів. Ретаргетинг та розсилки — шлях до отримання дешевих повторних покупок.

І найголовніше: потрібно визначитися з образом ідеального клієнта та спрямовувати всю комунікацію до нього через відповідний tone of voice, офери, налаштування таргетованої реклами. А через комплексний підхід до просування, створення фірмового стилю та цікавий регулярний контент можна створити успішний бренд.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук