Dyson в Україні: чому важливо купувати техніку бренду лише в авторизованих реселерів

1

Dyson – відома компанія, продукція якої відрізняється своєю якістю, інноваційністю та оригінальністю. Вона спеціалізується на пилососах, кліматичній техніці та девайсах для догляду за волоссям. І саме про останні піде мова в цій статті.

Чому важливо купувати техніку бренду лише в офіційних представників? Як перевірити свій, придбаний раніше, девайс? Як отримати офіційну гарантію? 

Про все це ми розпитали експертів «Цитруса» – авторизованого партнера компанії Dyson в Україні. 

Що означає «неофіційний Dyson»

Під цю категорію потрапляє весь товар, який був завезений в Україну неавторизованими компаніями чи фізичними особами. Це може бути й справжня техніка бренду, а можуть бути й підробки. Окрім незручностей та небезпеки для споживачів, такий товар ще й завдає збитків державі. Адже потрапляє на територію України незаконними шляхами без розмитнення, тобто, без сплати податків.

Список може змінюватися, тому перед покупкою обов’язково додатково перевіряйте цю інформацію на сайті.

Які наслідки для споживачів, які придбали таку техніку

Якщо ми говоримо про підробки, то тут все очевидно, – погана якість, марно витрачені гроші, відсутність очікуваного ефекту від використання і навіть небезпека для здоров’я, адже нікому не відомо з чого та як їх виробляють.

Зі справжніми стайлерами Dyson, які були нелегально завезені з інших країн, ситуація трохи інша. Так, ви отримуєте оригінальний брендовий девайс, але залишаєтеся беззахисними у випадку, якщо з ним щось станеться і вам знадобиться гарантійна підтримка. 

Якою б бездоганною та інноваційною не була техніка, вона може ламатися. Dyson, як відповідальний преміальний бренд, забезпечує повне гарантійне обслуговування техніки та сприяє вирішенню більшості питань, які виникають з їх технікою. Але лише з тією, яка була офіційно реалізована. 

Тобто, якщо ви придбали стайлер у неавторизованого продавця, а він своєю чергою привіз його десь з Європи, то вам доведеться їхати туди, щоб звернутися до сервісного центру, адже в Україні його не приймуть. 

Деталі до стайлерів також складно знайти — це ми попереджаємо на випадок, якщо ви вирішите звертатися до місцевих «майстрів на всі руки». 

Як активувати гарантію та перевірити свій девайс

Щоб активувати гарантію, потрібно перейти на офіційний сайт компанії Dyson та виконати наступні кроки: 

  1. Заповнити особисту інформацію: прізвище, ім’я та електронну пошту.
  2. Ввести серійний номер вашого пристрою, який вказаний на зворотній стороні коробки, а також на бірці, яка закріплена на дроті пристрою.
  3. Прикріпити фото гарантійного талона та чека товару в форматах .jpeg чи .png.

Після цього протягом доби на вказаний вами Email прийде відповідь. 

У разі, якщо стайлер був завезений офіційно, прийде підтвердження про реєстрацію.

Якщо техніка потрапила в Україну незаконними шляхами, то її не зареєструють та сповістять вас про це.

Виходячи з усього, про що ми писали вище, рекомендуємо вам купувати техніку Dyson лише через офіційних партнерів. У «Цитрусі» є широкий вибір продукції Dyson, а стайлери з різними варіаціями насадок зараз ще й зі знижкою 7 000 грн.

Довіряйте лише підтвердженим та авторизованим реселерам. 

Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук