Днями користувачі помітили, що на низці маркетплейсів групи компаній Rozetka-EVO оплати стали проходити з допомогою сервісу RozetkaPay. Редактор AIN.UA дізналась більше.
- Як повідомляється на сайті, це сервіс безпечних онлайн-оплат, який спрощує роботу з платежами на маркетплейсах та надає додаткові можливості для роботи на платформі.
- Користуватися сервісом можна за умови наявності рахунку в будь-якому банку України, при цьому кошти автоматично перераховуються на рахунок за вирахуванням комісії 1,3% від суми платежу на наступний банківський день.
- Спочатку RozetkaPay працював лише для платежів в рамках маркетплейсу Rozetka, але тепер став платіжним засобом і на інших майданчиках холдингу. А незабаром в RozetkaPay може зʼявитися можливість для користувачів відкривати власні рахунки.
Керівник фінтех напряму EVO та сервісу RozetkaPay Олександр Лапко розповів редактору AIN.UA, коли і для чого компанія створила RozetkaPay і як планує розвивати власний платіжний сервіс.
Яким сервісом раніше користувалась Rozetka для прийому онлайн-платежів до введення в експлуатацію RozetkaPay?
Раніше ми використовували цілий набір рішень — від прямої співпраці з банками до інтеграції через локальні платіжні шлюзи. Та ми відчули необхідність забезпечення унікального та єдиного клієнтського досвіду при покупці товарів у інтернет-магазині Rozetka та на однойменному маркетплейсі. Ця потреба призвела нас до створення власного платіжного провайдера — RozetkaPay.
Коли запустили RozetkaPay?
Фінансова компанія «ЕВО», що є юридично основою для сервісу RozetkaPay, була відкрита 2019 році. Головною метою діяльності Rozetka Pay є створення фінансового рішення, що забезпечує зручний та вигідний процес покупки, в першу чергу, на ринку електронної комерції. Почалося все з прийому оплат за товари за допомогою карти на майданчику Rozetka.ua.
Досвід роботи з великою кількістю мерчантів дозволив згодом створити й інші продукти, необхідні для ринку маркетплейсів. Таким чином із часом на ринок вийшли такі продукти як «ПромОплата» та інші варіанти безпечних оплат. А також з’явилася можливість оплатити та доставити товари в точки видачі Rozetka незалежно від того, на якому майданчику цей товар був замовлений.
На яких сервісах та маркетплейсах вже використовується RozetkaPay?
Rozetka Pay за час свого існування вже стала лідером в Україні за кількістю підключених маркетплейсів. Наш сервіс опрацьовує платежі на Rozetka.ua, Prom.ua, Shafa.ua, Made with bravery, Bigl.ua, Izi.ua, Crafta.ua. Ближчим часом підключимо ще два майданчика, які забезпечують взаємодію клієнтів та мерчантів, але це будуть вже не товарні маркетплейси.
Як в компанії планують розвивати цей сервіс?
Найближчими планами буде розширення можливостей сервісу та збільшення рівня проникнення сервісу на ринку електронної комерції України. Саме тому зараз працюємо над удосконаленням способів прийому коштів за товари мерчантів в точках видачі Rozetka. А також над спрощенням процесу підключення до системи нових продавців.
Цей процес жорстко регламентований регулятором. Однак нам вдалося у цьому напрямі вже досягти досить хороших результатів. Спрощення відбувається завдяки побудові унікального повністю онлайнового способу верифікації продавців.
Також ми плануємо надати можливість клієнтам відкривати власні рахунки в сервісі RozetkaPay. Це зробить процес покупки більш вигідним та зручним. Крім того дозволить будь-якому продавцю маркетплейса підключити на свій сайт всі фінансові продукти, які є й у Rozetka.