20 квітня 2023 року відкрився перший «Білий налив» у Польщі – точка української однойменної мережі ресторатора Дмитра Борисова. Її запустили по франшизі українці в місті Вроцлав.
AIN.Business детальніше розпитав Дмитра Борисова про те, як відкрити «Білий налив» по франшизі за кордоном. Він також пояснив чи відрізняються концепції закладу в Україні та Європі, якими є умови співпраці з франчайзі, та які країни/міста актуальні для запуску.
Концепція «Білого налива» за кордоном
Концепція та формат закладів Biłly Nalew, які наразі створюються та працюють в Польщі або за кордоном, ніяк не відрізняється від закладів в Україні.
Різниця лише в ціні на позиції в меню, говорить Борисов. Наприклад устриці, хотдоги, сидр та наливки в Україні коштують в середньому по 1€ за страву чи напій, то у Вроцлаві їх вартість ~ 9 злотих (€1,9).
Ціна питання
- Паушальний внесок становить €9999. Це сума, яку потенційний франчайзі сплачує на початку співробітництва, щоб разом з командою «Білого Наливу» почати шукати відповідне приміщення, постачальників обладнання, працівників, розробляти дизайн, технології виробництва тощо.
- Відкриваючи «Білий налив» по франшизі за кордоном, інвестиції партнера у створення закладу в середньому становитимуть близько €1000 на один квадратний метр приміщення. В цю суму входить все необхідне для прибуткової діяльності: обладнання, меблі, вивіски, ремонт, пакування, склад напівфабрикатів та напоїв для продажу в перші дні роботи закладу після відкриття, зарплата працівників першого місяця роботи, депозит оренди приміщення (1-3 місяці) тощо.
- Роялті – 3,5-5% від виторгу, або фіксована сума €999 на місяць.
Формати
- від 30 до 100 кв. метрів для повноцінного закладу;
- від 12 до 30 кв. метрів для формату food&drink point, наприклад в ТРЦ;
Для закладу від 30 кв. метрів з 30 посадковими/стоячими місцями в середині закладу та на вулиці біля закладу необхідні такі інвестиції:
- € 42 000 — з купівлею кавомашини;
- € 39 500 — без купівлі кавомашини (оренда/лізинг/розстрочка);
- € 36 500 — без купівлі кавомашини та технологічного обладнання (оренда/лізинг/розстрочка).
Ці інвестиції складаються з :
Обладнання — €15 000:
- кавомашина — €2500 (або оренда/лізинг/розстрочка);
- піч — €1000;
- грилі — €2000;
- посудомийна машина — €1500 (або без посудомийної машини, якщо видача та доставка виключно в одноразовому брендованому посуді);
- холодильники та морозильники — €5000;
- технологічне обладнання (охолоджувачі, системи розливу, столи, front desk каса, вітрини тощо) — €3000 (або часткова оренда/лізинг/розстрочка).
Меблі — €8 000:
- технологічні меблі, барна стійка, стелажі — €2500;
- гостьові меблі, столи, стільці, бочки на 30 посадкових/стоячих місць в середині закладу та на вулиці біля закладу — €5500.
Декор — €5 000:
- фірмова люстра з келихів — €1500;
- фірмові неонові лайт-бокси та вивіски — € 3000;
- картини — €500.
Ремонт — € 9 000.
- Оздоблення, освітлення, інженерія, вентиляція (за необхідності, якщо приміщення не було закладом громадського харчування) ~ €300 кв. метр.
- Посуд брендований одноразовий, серветки, палички, бокали: €2500.
- Перший склад — €2 500.
Також сюди входять витрати на:
- закупку продуктів та напоїв на перші 15 днів роботи закладу (із розрахунку 300 чеків в день роботи закладу);
- від 15 до 50 квт спожитої електроенергії;
- базова притоково-витяжна вентиляція;
- можливість розміщення стоячого/сидячого літнього майданчика перед або поруч з закладом (або перед корнером/острівцем Biliy Nalyv food&drink point в ТРЦ).
Прогнозують, що заклад окупиться за термін від 54 до 450 днів.
Вимоги до локації
- Пішохідні центральні вулиці міста, або ТРЦ, з максимальним трафіком з понеділка по неділю.
- Оптимально: розташування поруч інших закладів формату Quick Service Restaurants (McDonald’s, KFC, Burger King, Subway, Five Guys, Shake Shake, Chipotle, Wendy’s, Pret A Manger і такі інші) або інші популярні заклади громадського харчування, кафе, бари.
- Розташування в діловій частині міста з офісними центрами, офісами компаній в радіусі до 3-5 кілометрів від закладу.
Вимоги до приміщення
- Квадратура від 30 до 100 кв. м. (від 12 до 30 кв. м. для острівка Biliy Nalyv food&drink point).
- Від 15 до 50 квт електрики.
- Базова притоково-витяжна вентиляція та кондиціонування (не як для закладу громадського харчування, а як для кав’ярні чи магазину типу Żabka).
- Можливість розміщення стоячого/сидячого літнього майданчика перед або поруч з закладом (або перед корнером/острівцем в ТРЦ).
Допомога франчайзі з відкриттям
- Партнер-франчазер надає всю необхідну інформацію, технологічні рішення, дизайн-проект, перелік рекомендованих постачальників обладнання, продуктів та напоїв, юридичних та фінансових радників тощо.
- Також власнику бізнесу надається доступ до платформи erp.borysov.system та навчального порталу, де партнер і його співробітники зможуть пройти навчання та атестацію щодо процесів та технології приготування страв та розливу напоїв.
- За необхідності Дмитро Борисов приїжджає особисто до партнера-франчазі, щоб допомогти на 100% розв’язати питання на місці. У такому випадку трансфер/проживання сплачується партнером-франчазі додатково.
Актуальні країни для запуску франшизи
- Польща
- Чехія
- Німеччина
- Франція
- Великобританія
- Іспанія
- Хорватія
- Словенія
- Словаччина
- Чорногорія
- Італія
- США
- Канада
- Аргентина
- Бразилія
- Мексика
- Нідерланди
- Норвегія
- Данія
- Португалія
- Дубай
- Туреччина
Ознайомитися з усією необхідною інформацією та придбати франшизу можна на сайті Дмитра Борисова за посиланням.