13% не знають, що таке опціони та що з ними робити — опитування AIN.UA
Редакція AIN.UA провела нове анонімне опитування, в якому з’ясувала, чи видають в українських компаніях та стартапах опціони та як до цього ставляться співробітники.
Дослідження. Загалом в опитуванні взяли участь 105 людей. Вони відповідали на поставлені AIN.UA закриті запитання щодо опціонів. Нижче наведено результати опитування.
Де видають опціони
Згідно з результатами опитування, опціони частіше видають у стартапах — це відзначили 70% респондентів. При цьому серед усіх учасників опитування співробітниками стартапів є 29,5%, а працівниками компаній — 70,5%.

Цікаво, що опціони видають переважно з першого року роботи — 73,3%. З другого року — лише 20% компаній та стартапів.

Що краще — премія чи опціони
Результати опитування свідчать, що співробітники віддають перевагу опціонам, а не премії. Так вважають 67,6% респондентів.

Цікаво, що серед усіх опитаних 20% не знають, що таке опціони. Крім того, про це заявили 13% з тих, хто їх отримує.

Команда AIN.UA спільно з фондом Group 35 збирає 608 800 грн на мобільний діджитал-штаб для підрозділу 148 ОБР ДШВ. Штаб інтегрує системи роботизованої аеророзвідки та передає стріми на відеостіну. Це дозволяє командуванню ефективніше планувати операції, зберігаючи життя захисників та захисниць, і збільшуючи шанси місій на успіх. Більше деталей у Facebook AIN.UA.
Коментарі | 0