Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартап можна, заповнивши анкету за посиланням.
Goodzone — це симбіоз Patreon, Cameo, MasterClass та Omaze. Subscription-based application, що дозволяє підписникам систематично підтримувати лідера в його діяльності та отримати доступ до прямої багатоформатної online-комунікації з ним.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Олександр Реконвальд. Співзасновники стартапу: Реконвальд Олександр, Реконвальд Анна, Кравченко Євген, Вдовиченко Андрій, Іванов Олексій.
В пошуках Marketing- спеціаліста, а також класного PR.
Про що стартап
Goodzone — це симбіоз Patreon, Cameo, MasterClass та Omaze. Subscription-based application, що дозволяє підписникам систематично підтримувати лідера в його діяльності, отримати доступ до навчального контенту лідера та можливість швидкої прямої багатоформатної online комунікації з ним.
Лідери можуть спрямовувати до 100% коштів від підписок в GoodEvents на свій вибір (благодійні фонди, соціальні ініціативи тощо). Goodzone, поки йде війна, не буде брати комісію з тих українських лідерів, які витрачають на благодійність 100% від суми своїх підписок. У іншому випадку сервіс утримує 5% з кожної підписки.
GoodEvents інтегруються в додаток. Вартість підписки, а також формат комунікації обирає лідер. (Градація, рівні підписок – в розробці!)
Яка модель монетизації
Підписка. Ціну підписки обирає лідер.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
Реліз продукту відбувся на початку 2022 року. Додаток працює на телефонах IOS та Android. Помилки:
- Багато функціонала, редизайн проєкту, відшліфовування/рев’ю коду і прискіпливість до деталей… Все це зайве, вебверсія/ однофункціональний додаток зібраний на колінах, простий дизайн це все, що потрібно для швидкого MVP.
- Складно і правильно написаний backend, мікросервісна архітектура. Був момент, коли нашому principal software engineer довелося покинути проєкт по сімейним обставинам. Ми дуже довго шукали senior software developer, який би зміг розібратися у тому всьому, а коли знайшли таку людину, довелося 5 місяців оплачувати задачі по високому рейту.
- Неправильно визначили свою персону, нашого цільового лідера. Спочатку зайшли з Tik-Tok, Instagram блогерів. Більшість з них розбещені рекламними контрактами з великими прайсами і не дуже якісною аудиторією. Нам потрібні були лідери/автори, які б розділяли нашу візію, продукували якісний контент, які готові бути ближче зі своєю аудиторією.
- Недооцінка pr та marketing кампаній. Ми вважали, що як тільки в нас з’явиться перший великий лідер, буде достатнього зробити один пост в його соціальній мережі й нестримний потік потенційних спонсорів увірветься в наш додаток, віральність, сарафанне радіо буде запущене…
PR та Marketing — це дуже важливо, про вас мають говорити всі ЗМІ. Я не згоден з людьми які вважають що благодійність має бути таємною, якщо про щось не говорять – воно вмирає…
Як виникла ідея створити стартап?
Бажання об’єднати людей, незалежно від їхнього соціального статусу. Зробити так, щоб Тарас Тополя, Кіану Рівз або Андрій Шевченко могли подзвонити тобі на телефон та спитати: «Привіт! Як в тебе справи?», «Чим займаєшся?» або «Ось так я роблю цей фінт! Відео розбору цього канделябра скоро буде в тебе;), вже заливаю!…».
Разом з тим максимально популяризувати добрі справи через доступні корисні/унікальні матеріали, фан та неймовірні емоції. Прибрати негативний контент й не придушувати ним потенційного філантропа.
Хто ваші конкуренти, чим ви відрізняєтесь?
Основні конкуренти – це Patreon, MasterClass, Cameo й Omaze. Наші переваги:
- Український продукт.
- Симбіоз Patreon, Cameo, MasterClass та Omaze: доступ до корисного/навчального контенту (якісне фільмування). Додатково лідери можуть надавати в додатку передплатникам такі послуги: швидкий відеодзвінок віч-на-віч, персоналізовані відеовідповіді на запитання, розіграші подарунків та інше (в розробці). –
- Подвійна користь — до 100% вартості підписки може бути передано в GoodEvents: допомога ЗСУ, благодійним фондам, соціальним ініціативам.
- Можливість додавати GoodEvents в сам додаток.
Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?
В Україні були такі сервіси як Payphone X та DWIZH. Вони продавали послуги зірок за значні гроші: запис відеозвернення, відеодзвінки, особисті текстові повідомлення. Співпрацювали з зірками другого ешелону, як це робить Cameo. Чому не вийшло:
- Cлабкий маркетинг та pr.
- Завеликий прайс.
- Розважальний контент.
- Війна.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Наша ціль – це залучитися підтримкою топ інфлюєнсерів/небайдужих лідерів таких як: Кіану Рівз, Емілія Кларк, Сергій Притула, Сергій Стерненко, Дмитро Комаров й інших, разом з ними та їх свідомою аудиторією доступно в один клік популяризувати добрі справи. Для прикладу візьмемо профіль Сергія Притули на Patreon, який має 2 мільйони підписників в Instagram та Емілію Клар – відома матір драконів з Game of Thrones з 27.7 млн.
Patreon Сергія Дмитровича:
- Кількість патронів ~ 2,687.
- Сума донейтів на місяць ~ $65,421.
- Середня вартість підписки ~ $65,421/2,687 = $24.
А тепер уявімо Емілію в Goodzone, відштовхуючись від показників Сергія Притули:
- Кількість підписників в Goodzone — (27 700 000* 2 687)/2 000 000 = ~37 215.
- E = 37 215*$24*0.05 = ~ $44 658 — щомісячна комісія Goodzone.
- E = 37 215*24$*0.95 = ~ 848 502$ — щомісяця йде на благодійність!
Як ми всі знаємо, відомий сервіс Patreon не пішов з російського ринку. Багато українських креаторів почали шукати альтернативні сервіси.
Цитуючи ain.ua: «Знайти зручний місцевий продукт, що дозволяв би на регулярній основі отримувати підтримку від аудиторії, а при цьому також надавати доступ до ексклюзивного контенту — поки не вдалось…», але він є — це Goodzone! Так ми не такі відомі й розкручені як Patreon, але ми готові робити все можливе, щоб задовольнити потреби наших українських авторів, а також авторів з усього дружнього й цивілізованого світу.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Розробка тривала 3,5 роки Витрачено власних коштів — $32132 Потрібно $98 300 на розробку вебверсії платформи та запуску pr й marketing компаній.
Чого вдалося досягти?
Вже підтримали та зайшли в додаток: гурт «АНТИТІЛА» з їх БФ «ANTYTILA», Ігор Кондратюк, Анна Саліванчук, Hebron IT Academy, ГО «Штаб Пласту у Львові», БФ «Територія UA», dobro.ua та декілька психологів, розробників, бізнес тренерів і юристів.
В Goodzone за допомогою наших лідерів нам вдалося зібрати й перевести в GoodEvents $1324, з середньою підпискою у $2,99/місяць.