Ввечері 17 травня користувачі помітили, що додаток «Нової пошти» не оновлює дані. Станом на ранок 18 травня проблема все ще актуальна. Деякі клієнти не можуть перевірити статус відправлень, здійснити оплату онлайн, забрати посилку з поштомату.
Як повідомляє Telegram-канал «Підслухано в ІТ», причиною могла бути фішингова атака на корпоративну пошту компанії. Наразі офіційних коментарів від «Нова пошта» немає. З власних джерел AIN.UA відомо, що через свої розміри та логістичну важливість компанія стала важливою ціллю для російських хакерів, які постійно докладають зусиль для нанесення шкоди іт-інфраструктурі бізнесу.
Між тим, відстежити посилку та дізнатись її актуальний статус можна на сайті по трек-номеру відправлення або за номером телефону, там же посилку можна сплатити онлайн. Також працюють сповіщення про посилки у Viber.
AIN.UA очікує на коментар від «Нової пошти», матеріал буде оновлюватися.