Nintendo продала 10 млн копій Zelda за три дні. Великі ігри вже заробляють більше блокбастерів

Як повідомляє видання Axios, новинка від Nintendo — The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom — зірвала джекпот: всього за три дні продано 10 млн копій, з них 4 млн на американському ринку. Вважається, що саме ця гра може побити рекорди продажів за підсумками 2023 року. 

  • Сама компанія не розкриває цифр виторгу, та аналітики припускають, що за перші вихідні Nintendo заробила $700 млн. Гра коштує $70, делюкс-версія — $130. 
  • Якщо вважати цифру в $700 млн реальною, то жоден фільм не зможе і близько позмагатись з такими результатами продажі у перші кілька днів старту. Але це, насправді, вже давно не новини. 

Великі ігрові тайтли багато років збирають фантастичні продажі, тому й студії готові в них вкладатись знову й знову. Ігри не лише добре продаються у перші дні старту продажів, як кіно, а й здатні утримувати аудиторію багато років. Так, з моменту виходу GTA V компанія продала копій на $6 млрд (на 2018 рік, 95 млн копій). Візьмемо для прикладу найбільш касовий фільм в історії кіно — Аватар: $2,8 млрд після старту, ще $200 млн після повторного виходу в прокат через десять років.

Згідно підрахунків аналітиків, ігрова індустрія вже кілька років більша за індустрію кіно та музики разом: десь $150 млрд проти $50 млрд. Ігрова індустрія потужна в тому числі за рахунок мобільного геймінгу, але навіть якщо відкинути його — великі ААА-тайтли продаються феноменально добре.

За перші два тижні з моменту виходу Harry Potter: Hogwarts Legacy компанії Warner Bros. вдалось продати 12 млн копій. У квітні, тобто через два місяці, було заявлено вже про 15 млн проданих копій. Компанія заробила більше $1 млрд. Для порівняння, за весь 2022 рік лише три фільми зібрали у прокаті більше $1 млрд, за 2023-й — поки лише один. 

Компанія Rockstar за останні 10 років випустила два потужні хіти — GTA V та RDR2, кожний з яких на старті показав цифри у $700+ млн. Один з найпотужніших стартів в історії кіно — Месники від Marvel. У 2018 році Infinity Wars зібрали $641 млн, маючи при цьому величезну маркетингову кампанію для підтримки фільму на старті. 

Практично кожна нова частина Call of Duty на старті продажів показує цифри у $700-900 млн продажів. Це одна з причин, чому регулятори так не хочуть давати змогу Microsoft придбати Activision Blizzard, вказуючи на доступ до машани по генерації неймовірного числа готівки. 

В той же час, саме по собі створення ААА-тайтлів — задоволення не з дешевих. Компанії витрачають на їх розробку роки, над ними працюють тисячі спеціалістів, часто кілька студій одразу. Все це — дорого. Так, за деякими підрахунками, щоб гра почала приносити прибуток студії, потрібно продати більше 10 млн копій. Великій кількості студій це вдається. На відміну від студій, що працюють над кіно-блокбастерами: у період, коли люди втомилися від масштабних коміксів, зірвати куш на них стає все важче. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук