Європейський tech — фабрика «стартап-мафій»: вихідці з великих компаній запускають сотні стартапів

Читати на RU

Видання CNBC пише про феномен європейського технологічного ринку, де великі компанії стали джерело для створення сотень нових бізнесів. У США після того, як вихідці з PayPal запустили десятки нових бізнесів (лише у Маска — SpaceX, Tesla, Twitter, The Boring Company, Neuralink та X.AI, а можливо ми щось і забули), такий феномен почали називати «PayPal-мафія». За останні роки кілька таких «мафій» організувалось і у Європі.

  • Вихідці з Spotify запустили 32 нових стартапи.
  • Вихідці з Delivery Hero — 32 нових стартапи.
  • Criteo — 31 новий стартап.

За основу взято дослідження компанії Accel. Вивчались ринки Європи та Ізраілю, а саме — компанії з оцінкою в більше як $1 млрд. Знайшлось 353 єдинороги. Так от, 221 єдиноріг дав життя для 1171 нової компанії. Іншими словами, в середньому у регіоні, що досліджувався, одна велика технологічна компанія або ж стартап давала життя для ще 5 нових проектів.

Також у досліджені вказано, що 59% проектів вже залучили зовнішнє фінансування, 45% — від $1 млн до $10 млн, а ще 30% — більше $10 млн.

В середньому, щоб стати єдинорогом на європейському ринку, потрібно близько 7 років.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук