Український Netpeak потрапив в топ-20 світових data science-агенцій

Українське агентство Netpeak увійшло в топ-20 світових агенцій, які пропонують послуги з аналітики, інтеграції, управління, стратегії, вивчення та візуалізації даних за версією міжнародного The Drum Recommends.

  • The Drum – провідне світове видання у галузі маркетингу та медіа. The Drum Recommends — сервіс, який збирає об’єктивні та перевірені відгуки про міжнародні агенції.
  • Рекомендації ґрунтуються на відгуках клієнтів. Щороку The Drum Recommends отримує тисячі оцінок від рекламодавців. Маркетологи заповнюють опитування, яке оцінює ефективність їхньої агенції, якість і асортимент їхніх послуг, а також ціну. Щоб потрапити в топ, агентство має отримати принаймні три оцінки клієнтів.
  • Netpeak (входить в Netpeak Group) – агенція цифрового маркетингу, заснована в Одесі. На сьогодні, згідно з інформацією на The Drum, в Netpeak працює понад 300 співробітників. Офіси компанії розташовані також в Києві, Харкові, Алмати, Софії, Варні, Лондоні та Нью-Йорку.
  • Netpeak – єдина компанія в списку, яка має офіси в Україні. Переважно в топі – компанії зі США, Великої Британії та Західної Європи.
  • За словами операційного директора Єгора Дем’янкова, один із пріоритетних напрямків власного маркетингу агентства — системна робота з міжнародними платформами-агрегаторами, які займаються оцінкою бізнесу на основі відгуків клієнтів, портфоліо та загальної видимості компанії на ринку тієї чи іншої послуги (наприклад, G2, Clutch, Goodfirms, Upcity, Drum Recommends тощо). Такі інструменти показують високу ефективність у формуванні довіри до бренду в іноземних партнерів.

«Видання The Drum має широке охоплення маркетинг спеціалістів компаній зі всього світу, які обирають собі партнерів для посилення digital напрямку. Знаходження в цій підбірці — це підтвердження високого рівня нашої експертизи в направленні аналітики», – пояснив Єгор в коментарі AIN.UA.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук