Як український сервіс Worksection підвищує ефективність бізнесу

З 1 червня «Бітрікс24» іде слідом за російським кораблем. Платформа видаляє всі акаунти клієнтів та дані, напрацьовані за попередні роки. На тлі цього сервіс для командної роботи Worksection фіксує збільшення у 4 рази запитів на свої послуги протягом останніх тижнів. 

Worksection – український сервіс для командної роботи, створений київськими  розробниками 2008 року. Допомагає компаніям зі сфери маркетингу, консалтингу, юристам, а також будівельним і продуктовим підприємствам – всім компаніям, що працюють командами над складним інтелектуальним або фізичним продуктом. 

Коли потрібен Worksection?

«Більшість компаній переходять на Worksection, коли виростають з простих лінійних робочих інструментів (чати або прості таск-менеджери), коли завдань стає більше, і палець починає втомлюватися, поки гортає чат, щоб знайти необхідний таск чи інформацію до нього. Тоді команда розуміє, що їй потрібен інструмент для роботи, але не «лінійний», а «деревоподібний». Тоді завдання розподіляються і стають видимими тільки тим людям, які в них залучені. У результаті комунікація стає «контекстною» й ведеться з прив’язкою до завдання, а не розмазана по всьому чату», – пояснює Чингиз Баринов, співзасновник сервісу для командної роботи Worksection.  

Якщо компанія чи команда працює над проєктами, веде комунікацію між собою та клієнтами щодо задач, має потребу чітко контролювати відповідальних менеджерів та вести облік часу — тоді це про Worksection.

Адже якісне управління командами за допомогою таких інструментів, окрім того, що зменшує хаос у проєктах, ще:

  • скорочує потребу в командних зустрічах/статусах/брифах, третина з яких насправдінеефективні
  • підвищує продуктивність команди, яка розуміє на яких завданнях вона сфокусована й не перемикається на різні однотипні таски;
  • правильно розподіляє ресурси й навантаження на того чи іншого працівника;
  • дає розуміння фактичної вартості певного проєкту, розуміючи, скільки часу на нього витрачає той чи інший фахівець;
  • пришвидшує звітність менеджерів (а отже економить їхній час і ресурси) під час роботи з фрилансерами.

«У сервісі управління проєктами Worksection ми працюємо з 2013 року. До цього ми спробували все: від «Мегаплан» до Jira, але все було не те. Перевага Worksection в тому, що йому вдається «йти в ногу» з нашими очікуваннями: там, де ми повинні масштабуватись, Worksection пропонує рішення, яке дозволяє нам це зробити», – ділиться своїм досвідом Євгеній Миронюк, керівний партнер зі стратегії в агенції маркетингових комунікацій Brain Tank.

За словами Євгенія Миронюка, головна особливість їхньої агенції — це гіперадаптивність. Тобто команда працює та розв’язує завдання в умовах обмежень. Друге — в агенції повний так званий «офшор інформації». Тобто всі команди мають доступ до минулих напрацювань, накопичених протягом роботи. Це допомагає компанії посилювати експертизу, враховуючи попередній досвід. А в реалізації цього агенції допомагають якраз інструменти Worksection: від календаря, канбан-дошок, тайм-трекера до діаграм Ганта.

У Worksection вміють в інтеграцію: Slack, Telegram, Gmail

Сервіс з управління командами сьогодні не може існувати без синхронізації з поштою, месенджерами, іншими інструментами чи додатками. Інакше таски з пошти доведеться або окремо вносити, або ж вони губитимуться, у листуванні в месенджерах можуть «зникати» документи чи важлива інформація. А в управлінні командами важливо не додавати менеджерам чи виконавцям додаткової роботи.

Тому рішенням стало відкрите API. Тобто клієнт може отримувати будь-які дані зі свого Worksection акаунту програмним методом. І створювати запити: наприклад, створювати задачу чи запускати таймер через API. Так, із сервісом Worksection можна інтегрувати: 

  • Google Диск.
  • Slack.
  • Google Календар.
  • Gmail.
  • Telegram.

І ще й допомагають мігрувати з «Бітрікс24»

Оскільки з 1 червня «Бітрікс24» успішно по плану йде за крейсером «Москва», то платформа розробила швидку міграцію та вивантаження інформації з російського софту.

Власник акаунту через налаштування в розділі «Імпорт», слідуючи інструкціям, може не просто перенести, але й розкласти по відповідних сторінках у системі імпортовані проєкти: користувачі зможуть бачити проєкти, учасників, а також завдання, які вдалося перенести у Worksection. 

«До повномасштабного вторгнення користувалися «Бітрікс24». Але після 24 лютого вирішили кардинально змінити систему, тому що вона має російське походження. І тоді знайшли для себе Worksection. Мігрувати всією командою із системи, якою користувались кілька років – дуже великий стрес, це знає будь-який керівник, але з Worksection проблем не було. Ми з командою, яка на той момент складалась з 24 осіб, мігрували за два тижні», – розповідає про власний кейс Олексій Носов, партнер юридичної фірми Miller.

Для менших команд або тих, які лише починають відходити від лінійної структури управління, адаптація може зайняти ще менше часу – до тижня. В цілому команда вже отримує схвальні відгуки від бізнесу, який вдало мігрував на Worksection.

Відмова від російського софту – очевидне рішення в умовах війни й це своєю чергою сприятиме зростанню й покращенню українських розробок у сфері сервісів для командної роботи. Тому команда Worksection робить усе залежне від себе, аби пришвидшити перехід бізнесу на українські сервіси.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук