Співзасновниця мережі «Чорноморка» Ольга Копилова повідомила про запуск нового формату – закладів «Річка». В інтерв’ю The Village вона розповіла про ставку на річкову рибу й фермерські продукти, а також масштабування закладів компанії в Україні та за кордоном. AIN.Business вибрав основні тези з матеріалу.
Новий формат – «Річка»
- «Річку» позиціюють як ресторанний формат, а не кафе, як у випадку з «Чорноморкою» та іншими закладами засновників. =
- Запуск нового концепту, зокрема, зумовили об’єктивні обставини роботи в Україні під час війни – море наразі закрите. Компанія отримала квоти на вилов у Дністровському лимані.
- Перший заклад «Річка» відкривається в Києві, 2 червня на вулиці Лаврській між площею Слави та Мистецьким Арсеналом.
- У приміщенні приблизно 400 квадратних метрів і до 120 посадкових місць. В закладі працюватиме рибний ринок.
- Друга «Річка» готується до відкриття у Львові. Засновниця зазначає, що запуск планують на червень 2023 року. Заклад готують на умовах франшизи разом із локальними партнерами, із якими «Чорноморка» співпрацює у форматі «Анчоусна».
- «Річку» планують як мережевий проект. У планах – відкриття 20 закладів формату в різних містах України. Команда не виключає запуск проекту й за кордоном.
Проекти за кордоном
- Станом на червень 2023 року, компанія вийшла з керування рестораном «Чорноморка» у столиці Молдови Кишиневі. Копилова пояснила, що це пов’язано з помилкою при виборі партнера. Також команда закрила пілотний проект в Румунії.
- Проте, згодом в Молдові «Чорноморка» запускає ще один пілотний проект – «Чикапуля». Його засновниця описує як «грузинську кухню з рибним акцентом». Цей формат хочуть розвивати й в Україні. В Молдові також відкриють нову «Чорноморку».
- Один із фокусних ринків компанії – Польща. В планах – відкриття 25 ресторанів Czarnomorka .
- Ще одну угоду щодо приміщення «Чорноморка» нещодавно підписали в столиці Словаччини Братиславі.
- Також ухвалили рішення про відкриття ще одного ринку – Великої Британії.