В липні 2023 року відома модель та інфлюенсер Кайлі Дженнер опублікувала серію фото, серед яких користувачі соцмережі помітили посуд українського бренду Gunia Project. За перші 17 годин пост зібрав понад 2 мільйони вподобань, а на сьогодні ця цифра вже більше 3 млн. AIN.Business запитав представників Gunia, як це вплинуло на бренд.
Як зазначили в Gunia Project, проаналізувавши продажі в онлайн і офлайн за три дні з моменту публікації, можна стверджувати, що вони не збільшилися в 2 чи в 3 рази і в цілому були очікувано стабільні.
Одночасно, за словами команди бренду, було дійсно багато зацікавленості від клієнтів відносно колекції «Індіго», що з’явилася на фото Кайлі.
«Судячи із росту залучених користувачів в Instagram (кількість взаємодій виросла майже в х10), ця публікація точно впливає на бренд awareness і на продажі, але в довгостроковій перспективі», – додали в Gunia.
Нагадаємо, раніше ми розповідали історію створення Gunia Project. Для натхнення та створення колекцій підприємиці проводять етнографічні дослідження та залучають до роботи українських майстрів. За словами співзасновниці Наташі Каменської, хоч бренд і надихається національною культурою, перепрацьовує її, ніколи не імітуює предмети мистецтва: