Багато ресторанів, які хочуть скоротити витрати, дивляться на ціни в меню. Перший інстинкт — підняти вартість страв, щоб покрити операційні витрати. Однак це не найкраща ідея. Видання Restaurant Engine підготувало 4 поради щодо того, як скоротити витрати у закладі та підвищити ефективність його роботи. AIN.Business переповідає основне.
Що таке економічна ефективність
Економічна ефективність – це економія грошей шляхом зміни:
- способу виконання роботи;
- продукту, щоб він працював краще.
Скорочення витрат і підвищення ефективності роботи закладу йдуть поряд, якщо все робити правильно.
Порада 1: звертайте увагу на дрібниці
- Скорочуючи витрати у ресторані, спершу варто дивитися на щось дрібне.
- Наприклад у компанії American Airlines наприкінці 1990-х років вирішили прибрати із салату одну оливку з кожної салатної тарілки. Економія такого рішення склала понад $40 000.
Найкраще у зміні дрібниць те, що клієнти часто їх не помічають. Ось кілька ідей для вас:
- Ви можете зменшити кількість продуктів у своїх салатах.
- Проаналізуйте всі процеси. Наприклад, можна використовувати менше соусу, або обмежити кількість серветок.
- Шукайте невеликі зміни, які накопичуються, і які клієнти не помітять.
Порада 2: Контролюйте відходи клієнтів
- Ще один спосіб скоротити витрати — подивитися, що ваші клієнти залишають на своїх тарілках після себе.
- Ви витрачаєте гроші, якщо регулярно викидаєте залишки їж. Якщо ваші відвідувачі систематично не доїдають, зробіть порції меншими. Якщо на тарілках є продукти, які багато хто не їсть, приберіть їх зі страви.
- Однак тут варто бути обережним, оскільки ви не хочете зменшувати пункти меню настільки, щоб люди помітили.
Порада 3: Зменшіть плинність кадрів
Кожного разу, коли вам потрібно наймати та навчати нового працівника, ви втрачаєте гроші, продуктивність та ефективність. Найкращий спосіб скоротити витрати та працювати ефективніше — зменшити плинність кадрів. Це важко в ресторанній індустрії, але є способи впоратися з цим.
- Наймайте правильних людей із самого початку. Переконайтеся, що нові співробітники можуть добре працювати в культурі вашої компанії.
- Платіть їм конкурентоспроможну зарплату.
- Пропонуйте можливості професійного розвитку.
- Будьте гнучкими в питанні графіків.
- Розробіть програму навчання.
- Гуруйте команду. Створіть «сім’ю» у своєму ресторані.
- Пропонуйте позитивне збагачення та винагороджуйте членів команди за успіхи.
Порада 4: Скоротіть меню
- У меню всіх ресторанів є непопулярні страви, які можуть бути невигідними або складними в приготуванні. Приберіть їх.
- Це не тільки зменшує витрати на запаси та відходи, але й підвищує ефективність роботи персоналу на кухні. Крім того, що більше продуктів у вашому меню, то більше інвентарю вам потрібно.
- Ви також покращите ефективність свого меню. Велика кількість страв приголомшують відвідувачів. Гості замовлять більше страв з меншим меню, тому що вони не відчувають стресу, намагаючись знайти що поїсти.