Багато ресторанів, які хочуть скоротити витрати, дивляться на ціни в меню. Перший інстинкт — підняти вартість страв, щоб покрити операційні витрати. Однак це не найкраща ідея. Видання Restaurant Engine підготувало 4 поради щодо того, як скоротити витрати у закладі та підвищити ефективність його роботи. AIN.Business переповідає основне.


Що таке економічна ефективність

Економічна ефективність – це економія грошей шляхом зміни:

  • способу виконання роботи;
  • продукту, щоб він працював краще.

Скорочення витрат і підвищення ефективності роботи закладу йдуть поряд, якщо все робити правильно.

Порада 1: звертайте увагу на дрібниці

  • Скорочуючи витрати у ресторані, спершу варто дивитися на щось дрібне.
  • Наприклад у компанії American Airlines наприкінці 1990-х років вирішили прибрати із салату одну оливку з кожної салатної тарілки. Економія такого рішення склала понад $40 000.

Найкраще у зміні дрібниць те, що клієнти часто їх не помічають. Ось кілька ідей для вас:

  • Ви можете зменшити кількість продуктів у своїх салатах.
  • Проаналізуйте всі процеси. Наприклад, можна використовувати менше соусу, або обмежити кількість серветок.
  • Шукайте невеликі зміни, які накопичуються, і які клієнти не помітять.

Порада 2: Контролюйте відходи клієнтів

  • Ще один спосіб скоротити витрати — подивитися, що ваші клієнти залишають на своїх тарілках після себе.
  • Ви витрачаєте гроші, якщо регулярно викидаєте залишки їж. Якщо ваші відвідувачі систематично не доїдають, зробіть порції меншими. Якщо на тарілках є продукти, які багато хто не їсть, приберіть їх зі страви.
  • Однак тут варто бути обережним, оскільки ви не хочете зменшувати пункти меню настільки, щоб люди помітили.

Порада 3: Зменшіть плинність кадрів

Кожного разу, коли вам потрібно наймати та навчати нового працівника, ви втрачаєте гроші, продуктивність та ефективність. Найкращий спосіб скоротити витрати та працювати ефективніше — зменшити плинність кадрів. Це важко в ресторанній індустрії, але є способи впоратися з цим.

  • Наймайте правильних людей із самого початку. Переконайтеся, що нові співробітники можуть добре працювати в культурі вашої компанії.
  • Платіть їм конкурентоспроможну зарплату.
  • Пропонуйте можливості професійного розвитку.
  • Будьте гнучкими в питанні графіків.
  • Розробіть програму навчання.
  • Гуруйте команду. Створіть «сім’ю» у своєму ресторані.
  • Пропонуйте позитивне збагачення та винагороджуйте членів команди за успіхи.

Порада 4: Скоротіть меню

  • У меню всіх ресторанів є непопулярні страви, які можуть бути невигідними або складними в приготуванні. Приберіть їх.
  • Це не тільки зменшує витрати на запаси та відходи, але й підвищує ефективність роботи персоналу на кухні. Крім того, що більше продуктів у вашому меню, то більше інвентарю вам потрібно.
  • Ви також покращите ефективність свого меню. Велика кількість страв приголомшують відвідувачів. Гості замовлять більше страв з меншим меню, тому що вони не відчувають стресу, намагаючись знайти що поїсти.