Український банк monobank запустив програмне РРО check by mono, за допомогою якого можна видавати чеки, керувати продажами та вести облік своїх товарів чи послуг. Про це повідомили у виданні AIN.UA.

Як працюватиме термінал

Термінал РРО створили у партнерстві з Checkbox. Check by mono — це портал, що дозволить підприємцям:

  • видавати чеки;
  • керувати продажами;
  • вести облік своїх товарів чи послуг (за потреби).

Керування терміналом можна буде в телефоні.

Зображення: monobank

Крім того, можна вибрати зручний для себе спосіб приймання оплат — платіжний термінал, tap to mono (термінал у смартфоні), QR-код чи інтернет-еквайринг.

  • Підходить для всіх професій і бізнесів. Наприклад для консультантів, рієлторів, лікарів, спорт-клубів, сервісів з ремонту та навіть для професійних тарологів.
  • Якщо ви отримуєте оплати карткою або готівкою.

У компанії зазначають, що запуск відбувається на фоні повернення штрафів за торгівлю без касових апаратів, яке заплановане на 1 жовтня.

«Раніше потрібно було підключати приймання оплат у банку і ще окремо платити за пРРО, потім керувати усім з двох різних акаунтів, а тепер все можна робити централізовано в одному сервісі. Плюс, служба турботи моно обіцяє вирішувати технічні питання за вас», — зазначають в monobank.

Як підключити check by mono

Для підключення РРО check by необхідно:

  • Перейдіть у кабінет checkbox check by mono;
  • Зареєструйте касу та виберіть варіанти приймання оплат;
  • Почніть приймати оплати та видавати фіскальні чеки;
  • Підключені варіанти приймання оплат будуть відображені у вебкабінеті ФОП.

Платіжні умови:

  • Програмне РРО на кожну касу коштуватиму — 180 грн/міс.
  • З транзакції з української картки комісія складе — 1,3%, а з іноземної картки — 2%.
  • Оренда одного терміналу коштує 819 грн/міс.