Сервіс Glovo в Україні працює вже 5 років і як повідомляє локальна команда, наразі український ринок є четвертим за обсягом бізнесу серед 25 країн присутності сервісу.
AIN.Business відвідав івент, присвячений річниці. Зібрали основні цифри та факти, пов‘язані з присутністю Glovo Україні.
Glovo в Україні
- Glovo залишається лідером ринку доставкив Україні.
- Станом на жовтень 2023 року, сервіс працює у 37 містах і має понад 8 000 партнерів.
- Попри війну й те, що багато українців виїхали за кордон, середня кількість замовлень на 1 користувача в застосунку Glovo зросла за останні 12 місяців на 56% і становить 10,3 замовлення на рік. Це більше, ніж було до повномасштабного вторгнення, повідомили в компанії.
- У 2022 році цей показник дорівнював 6,6 замовленням. Тим часом у Європі, залежно від країн, середня кількість замовлень у 2022 році – від 14 до 19.
- З моменту виходу на ринок у жовтні 2018 року, Glovo заплатила понад €20 млн податків до державного бюджету.
- Інвестиції в соціальні ініціативи за 2022-2023 роки — €800 000.
Поведінка споживачів
- Найбільше замовлень у п’ятницю. А праймтайм щодня з 12:00-13:00 та з 19:00-21:00.
- Українська кухня увійшла до п‘ятірки улюблених серед користувачів сервісу.
- Останній рік Glovo стрімко розвиває розділ Q-commerce. Наприклад у 3 рази зросла кількість замовлень дитячих іграшок; кожне третє замовлення — з категорії «Зоотовари»; росте також попит на товари, що закінчуються в недоречний момент.
Розвиток суміжних проектів
З 2018 року Glovo розвиває в Україні формат «хмарних кухонь» Cook Room. Така «кухня» закрита для відвідувачів і створена виключно для приготування страв для користувачів сервісу доставки.
- Станом на 2023 рік вже відкрито 7 Glovo CookRoom: шість у Києві й одна в Дніпрі.
- Інвестиції в одну локацію складають €200 000.
- Кухні здають в оренду ресторанам-партнерам. Наразі на них працюють 25 партнерів, що представляють 221 бренд.
Також розвивається проект Glovo Concepts.
- Це віртуальні ресторанні бренди, які готують їжу виключно на доставку і не мають місць для посадки клієнтів.
- Компанія має 7 віртуальних брендів, які можна замовити на доставку в 13 містах України.
Окрім закладів і кухонь компанія має даркстори Glovo Express.
- Це супермаркети без відвідувачів, що працює виключно на доставку.
На одній локації Glovo Express є приблизно 3000 позицій. - В Україні вже відкрилося 12 Glovo Express.
- Інвестиції в одну локацію €100 000.