Сервіс Glovo в Україні працює вже 5 років і як повідомляє локальна команда, наразі український ринок є четвертим за обсягом бізнесу серед 25 країн присутності сервісу.

AIN.Business відвідав івент, присвячений річниці. Зібрали основні цифри та факти, пов‘язані з присутністю Glovo Україні.

Glovo в Україні

  • Glovo залишається лідером ринку доставкив Україні.
  • Станом на жовтень 2023 року, сервіс працює у 37 містах і має понад 8 000 партнерів.
  • Попри війну й те, що багато українців виїхали за кордон, середня кількість замовлень на 1 користувача в застосунку Glovo зросла за останні 12 місяців на 56% і становить 10,3 замовлення на рік. Це більше, ніж було до повномасштабного вторгнення, повідомили в компанії.
  • У 2022 році цей показник дорівнював 6,6 замовленням. Тим часом у Європі, залежно від країн, середня кількість замовлень у 2022 році – від 14 до 19.
  • З моменту виходу на ринок у жовтні 2018 року, Glovo заплатила понад €20 млн податків до державного бюджету.
  • Інвестиції в соціальні ініціативи за 2022-2023 роки — €800 000.

Поведінка споживачів

  • Найбільше замовлень у п’ятницю. А праймтайм щодня з 12:00-13:00 та з 19:00-21:00.
  • Українська кухня увійшла до п‘ятірки улюблених серед користувачів сервісу.
  • Останній рік Glovo стрімко розвиває розділ Q-commerce. Наприклад у 3 рази зросла кількість замовлень дитячих іграшок; кожне третє замовлення — з категорії «Зоотовари»; росте також попит на товари, що закінчуються в недоречний момент.

Розвиток суміжних проектів

З 2018 року Glovo розвиває в Україні формат «хмарних кухонь» Cook Room. Така «кухня» закрита для відвідувачів і створена виключно для приготування страв для користувачів сервісу доставки.

  • Станом на 2023 рік вже відкрито 7 Glovo CookRoom: шість у Києві й одна в Дніпрі.
  • Інвестиції в одну локацію складають €200 000.
  • Кухні здають в оренду ресторанам-партнерам. Наразі на них працюють 25 партнерів, що представляють 221 бренд.

Також розвивається проект Glovo Concepts.

  • Це віртуальні ресторанні бренди, які готують їжу виключно на доставку і не мають місць для посадки клієнтів.
  • Компанія має 7 віртуальних брендів, які  можна замовити на доставку в 13 містах України.

Окрім закладів і кухонь компанія має даркстори Glovo Express.

  • Це супермаркети без відвідувачів, що працює виключно на доставку.
    На одній локації Glovo Express є приблизно 3000 позицій.
  • В Україні вже відкрилося 12 Glovo Express.
  • Інвестиції в одну локацію €100 000.