23 жовтня 2023 року у Вроцлаві відкрився перший ресторан сучасної української кухні за міжнародною франшизою Nai. Заклад запустили 22-річні українці Марк і Віталій.

Подробиці

  • Ресторани Nai — це міжнародна українська франшиза закладів сучасної кухні.
  • Співзасновником та бренд-шефом франшизи є Володимир Ярославський.
  • Концепція ресторанів: відкрита кухня, вітрини з ароматною випічкою та готовою їжею в індивідуальній упаковці, острівець з українськими брендами та власним мерчем, майстер-класи й виставки митців.
  • Перший заклад мережі відкрився у Вроцлаві 23 жовтня 2023 року. На черзі Нью-Йорк.
  • За рік планується відкрити понад 30 франшиз у світі. Наступними локаціями будуть Торонто, Галіфакс (Канада), Лісабон (Португалія), Челтнем (Англія), Прага (Чехія), Берлін (Німеччина).

Про Nai у Вроцлаві

  • Заклад відкрили 22-річні українці Марк і Віталій. Вони також стали керівником та шеф-кухарем ресторану.
  • Вже відбулося технічне відкриття закладу – гостей приймали з 18 до 21. Відразу після цього до ресторану зібрались черги, а столики бронювали на тиждень вперед. 
  • Зараз заклад працює в тестовому режимі з 12:00 до 21:30. Офіційно Nai у Вроцлаві відкриють «за певний час», точні дати не повідомляються.
  • За словами Ярославського, технічне відкриття пройшло краще, ніж очікувалося. А серед відвідувачів закладу — 60% українців та 40% поляків.

У меню:

  • Голубці з креветками
  • Тартар із ферментованою бузиною
  • Зелений гаспачо зі страчателою
  • Ліниві картопляні вареники з грибами й моцарелою
  • Котлета по-київськи

Скільки коштує міжнародна франшиза

  • Паушальний внесок – від 30 000 євро в залежності від пакета підтримки.
  • Площа приміщення для відкриття закладу — 80-160 м²
  • Бюджет інвестицій на 1 м² від 2 000 євро.
  • Окупність від 18 місяців.

Детальніше про міжнародну франшизу можна прочитати тут.

Скільки коштує українська франшиза

З початку запуску проекту, команда отримала понад 30 заявок від партнерів, які хочуть відкрити ресторани в Україні. Тому вони почали переглядати концепцію, адаптовуючи її під українського споживача та ринок.

Для України, зокрема, змінили бізнес-модель, що дає змогу орендувати більші приміщення.

Є 2 види паушального внеску:

  • 40 000 євро;
  • 60 000 євро.

Також є роялті. Партнери платять 5% від оберту ресторану з першого місяця.

  • Для відкриття ресторану в Україні інвестиції в середньому складають 2000 євро на 1 кв.м.
  • Оптимальне приміщення для України 150-220 кв.м. Тобто інвестиції потрібні від 300 000 євро.

Термін окупності — до 3 років.

Детальніше про українську франшизу можна прочитати тут.