23 жовтня 2023 року у Вроцлаві відкрився перший ресторан сучасної української кухні за міжнародною франшизою Nai. Заклад запустили 22-річні українці Марк і Віталій.
Подробиці
- Ресторани Nai — це міжнародна українська франшиза закладів сучасної кухні.
- Співзасновником та бренд-шефом франшизи є Володимир Ярославський.
- Концепція ресторанів: відкрита кухня, вітрини з ароматною випічкою та готовою їжею в індивідуальній упаковці, острівець з українськими брендами та власним мерчем, майстер-класи й виставки митців.
- Перший заклад мережі відкрився у Вроцлаві 23 жовтня 2023 року. На черзі Нью-Йорк.
- За рік планується відкрити понад 30 франшиз у світі. Наступними локаціями будуть Торонто, Галіфакс (Канада), Лісабон (Португалія), Челтнем (Англія), Прага (Чехія), Берлін (Німеччина).
Про Nai у Вроцлаві
- Заклад відкрили 22-річні українці Марк і Віталій. Вони також стали керівником та шеф-кухарем ресторану.
- Вже відбулося технічне відкриття закладу – гостей приймали з 18 до 21. Відразу після цього до ресторану зібрались черги, а столики бронювали на тиждень вперед.
- Зараз заклад працює в тестовому режимі з 12:00 до 21:30. Офіційно Nai у Вроцлаві відкриють «за певний час», точні дати не повідомляються.
- За словами Ярославського, технічне відкриття пройшло краще, ніж очікувалося. А серед відвідувачів закладу — 60% українців та 40% поляків.
У меню:
- Голубці з креветками
- Тартар із ферментованою бузиною
- Зелений гаспачо зі страчателою
- Ліниві картопляні вареники з грибами й моцарелою
- Котлета по-київськи
Скільки коштує міжнародна франшиза
- Паушальний внесок – від 30 000 євро в залежності від пакета підтримки.
- Площа приміщення для відкриття закладу — 80-160 м²
- Бюджет інвестицій на 1 м² від 2 000 євро.
- Окупність від 18 місяців.
Детальніше про міжнародну франшизу можна прочитати тут.
Скільки коштує українська франшиза
З початку запуску проекту, команда отримала понад 30 заявок від партнерів, які хочуть відкрити ресторани в Україні. Тому вони почали переглядати концепцію, адаптовуючи її під українського споживача та ринок.
Для України, зокрема, змінили бізнес-модель, що дає змогу орендувати більші приміщення.
Є 2 види паушального внеску:
- 40 000 євро;
- 60 000 євро.
Також є роялті. Партнери платять 5% від оберту ресторану з першого місяця.
- Для відкриття ресторану в Україні інвестиції в середньому складають 2000 євро на 1 кв.м.
- Оптимальне приміщення для України 150-220 кв.м. Тобто інвестиції потрібні від 300 000 євро.
Термін окупності — до 3 років.
Детальніше про українську франшизу можна прочитати тут.